אבטחה אלימה ביפו

21.11.2012

לאחרונה, פנה לחברתנו, בי.טי. אס סקיורטי בניהולו של אל"מ (במיל') בני טל, לקוח אמיד אשר ביקש להסתייע בשירותנו לאחר שחבורת עבריינים ממשפחת פשע נודעת השתלטה על בניין בבעלותו אשר נמצא ביפו. הלקוח פנה בראש ובראשונה אלינו משום שהוא חשש מתגובת העבריינים באם יתברר להם שנעשתה פנייה למשטרה ולבתי המשפט.

הדבר הראשון שעשינו היה לערוך סיור מקדים בסמוך למקום בו נמצא הנכס. המדובר בבניין מרשים ורחב היקפים שממוקם על שטח גדול מול הים. העבריינים התבצרו במקום ולמעשה ויצרו מצב בו אין יוצא ואין בא. הכל תחת בקרת מצלמות מתוחכמת, תאורה כבדה, שערים חשמליים ומאבטחים מאיימים שסבבו את המתחם כולו. כל עובר אורח שראה את הבניין ודאי נרתע ואמר לעצמו מיד שבפעם הבאה הוא יבחר ללכת בצדו האחר של הכביש.

לא נרתעים ממשימות מורכבות

אך לא זו הדרך בה פועלת חברת בי.טי.אס המנוהלת על ידי אל"מ (במיל') בני טל. חברתנו מעולם לא נרתעה ממשימות מעט סבוכות יותר. לאור העובדה שהפלישה לבניין הייתה נכון לאותו הרגע בגדר פלישה טרייה, הרי שבמסגרת 30 הימים הראשונים, לא זקוק היה בעלי הבניין לצו בית המשפט על מנת לפנות את הפולשים. וכאן אנחנו נכנסו לפעולה.

בסמוך ל-04:50 לפנות בוקר התארגנו עם 120 מאבטחים שהגיעו למקום וקיבלו תדריך מסודר ופקודות מבצע ברורות. לאחר היערכות קצרה, פרצנו לבניין ב-05:00, מתוך נקודת הנחה שלא מן הנמנע הוא שנצטרך להפעיל עוצמה במתכונת שתדרוש אבטחה אלימה ופינוי בכוח.

הפולשים לא ידעו מהיכן זה בא להם

בפועל, פינינו את העבריינים במהירות וביעילות תוך לא יותר מ-20 דקות. הפינוי התבצע תוך שימוש בכוח סביר ובמסגרת החוק, ובמילים אחרות, באלימות – וללא אלימות – עקרון מנחה שמלווה את חברתנו למן הקמתה. מיותר לציין שכל הפעולה תועדה במצלמות וידאו על ידי הצלמים שלנו אשר התלוו לאירוע – וזאת על מנת למנוע כל טענות עתידיות בדבר ההתנהלות במהלך אירוע הפינוי.

הפולשים לא ידעו מאיפה זה בא להם, הם היו בהלם, משום שהם לא ציפו ולא דמיינו לרגע פינוי מסוג כזה. מאבטחי החברה שלנו התפרסו באופן מיידי מסביב לבניין ואילו הבעלים הוזמן לראות את הבניין נקי ופנוי לחלוטין – בדיוק כפי שביקש.

בסיומו של המבצע גידרנו את הבניין לכל היקפו והצבנו אבטחה של 24 שעות  במשך השבוע הראשון שלאחר הפינוי. שלחנו את העבריינים לחפש יעד אחר ונוח יותר מבחינתם – כזה שלא ייתקל בהתנגדות ובאבטחה אלימה של המאבטחים הפרטיים.

חברת בי.טי.אס סקיורטי בניהולו של אל"מ (במיל') בני טל, מתמחה במתן פתרונות אבטחה ושמירה לאנשי עסקים אשר נפלו קורבן להשתלטות של עבריינים על נכסי הנדל"ן שלהם. צרו עמנו קשר עוד היום ונעשה כל שביכולתנו על מנת  לעזור לכם להחזיר לידיכם את הנכס שעבדתם כל כך קשה עבורו.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.