אבטחה של אנשי עסקים במצוקה כלכלית

22.09.2012

בעקבות המצב הכלכלי בארץ וגם בחול אנו רואים ושומעים על אנשי עסקים מן הגדולים והחזקים ביותר הנמצאים בקריסה כלכלית, מצב בו הם והשוק לא הכירו. במצב כזה הם נזקקים לכספים והלוואת רצחניות, כאן חברת הבטחון Bts-Security נכנסת לתמונה בכדי ללוות את אנשי העסקים הללו, לאבטח אותם ולייעץ להם בטחונית בזמן משבר.
ראשית, ברגע שאיש עסקים אשר היה רגיל לתזרימי מזומני עתק ותנועות כספיות גדולות נכנס למשבר, משהו בחשיבה שלו משתנה ובאישיות שלו משתנה וההגנות המולדות שלו נעלמות. פה נכנס התפקיד של איש הבטחון של איש העסקים, לייעץ לו עם מי להתחבר ועם מי לא להתחבר ולסנן עבורו אנשים שיכולים להוות בעיה קשה בעתיד. לא בטוח שהחברה תוכל להעביר כספים לשוק האפור,
כתוצאה מכך לא יהיה ניתן להחזיר את הכספים בריביות שהם רוצים ואז אנשי השוק האפור מפעילים אנשי זרוע, עבריינים מן המסוכנים שיש בכדי לאיים, לפגוע, ולהחזיר את הכסף שנלווה.
בכדי לא להגיע למצב הזה אנו לא נותנים ללקוחות שלנו להתחבר עם חברות מפוקפקות ועם אנשים מפוקפקים, יתרה מזאת בזמן שחברה או איש עסקים מהגדולים נכנס לקשיים יוצאים עבריינים מכל מיני פינות חשוכות כאלו ואחרות בכדי לנגוס באיש העסקים מכיוון שהוא חלש, האנאלוגיה הכי טובה להמחיש זאת היא של חיה פצועה בטבע.
התפקיד שלנו הוא לאבטח את איש העסקים 24 שעות ביממה , את אשתו ומשפחתו שהם הבטן הרכה שלו,  את ביתו סביב השעון ולאבטח את עסקיו כי במצבים כאלו פתאום מחסנים נבזזים ומתאדים, מנהלי חשבונות מעבירים כל מיני יתרות כאלו ואחרות לחשבונות סמויים ומקוטלגים וקורים כל מיני דברים מוזרים בזמן נפילה של איש עסקים כזה.
התפקיד הוא מאוד קשה כי אתה צריך להיות צעד אחד מול כולם, ברגע שאתה נמצא בפריסה גדולה של כוח אדם, תצפיתנים של "Bad Guys" מעבירים מודיעין שזהו אינו זמן טוב ולא כדאי להכנס לכוונות של אנשי הביטחון של BTS כי הם עלולים להפגע. ראוי לציין שאנו עובדים ביחד עם משטרת ישראל במגוון ערוצים (מודיעין, פעילות סמוייה וכו') כל זאת כדי להגן על איש העסקים.
לרוב פגישות העסקיות אליהם אנו מתלווים , יוצא צוות חלוץ העושה בדיקות במקום ורק לאחר מתן אור ירוק מגיעים עם איש העסקים למקום תחת אבטחה , אנו עובדים מסודר ונקי בכדי לתת לאנשי העסקים הללו את מרווח החשיבה, הנוחות והרוגע בכדי לצאת מהמשבר.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.