אבטחת אישים מורכבת ומסוכנת

25.12.2012

המאמר נכתב על ידי אל"מ (במיל') בני טל – מייסד ובעלי חברת האבטחה בי.טי.אס סקיוריטי

אבטחת אישים היא תחום התמחות מסוכן – וכך גם העבודות שחברתנו מקבלת. האמת היא שמי שחייו שקטים אינו זקוק לשירותי אבטחת אישים. עם זאת, המוניטין המוכח שצברנו בכל הנוגע לתחום אבטחת האישים במשך לא פחות מ-34 שנות פעילות גורם לכל מי שסכנה קיומית או עסקית מרחפת מעליו לפנות אלינו בכל רגע נתון ולבקש מאיתנו לספק להם, למכריהם או לחבריהם את שירותי האבטחה בהם אנו מתמחים.

ארגוני הפשע זיהו את פוטנציאל הרווח הטמון בעולם העסקי

בתקופה שבה אנו חיים החליטו ארגוני הפשע לפנות ליעדים שבעבר הם לא העזו לחשוב עליהם. אם בעבר היו הפריצות למנת חלקם, הרי שמהר מאוד הם הבינו שעולם העסקים הוא רווחי ביותר. בני טל - אבטחת אישים | חברת אבטחה

העבריינים מאתרים חברות שנמצאות בקשיים מגיעים אליהן עם עורכי דין צמודים ומציעים לאנשי העסקים שנמצאים במצוקה עזרה ומימון עסקיים. בפועל מתברר שאנשי העסקים הללו מייצגים את "הקופים" של ארגוני הפשע שמציעים על הנייר תקציבים "זורמים" בתנאים מעולים.

לפתע מתחלפים הטונים הנעימים באיומים

הפשע זורם אל תוך החברות לאט אבל בטוח, השקט והרוגע שוררים בהן זמן קצר בלבד, כאשר לפתע פתאום מתחילים לצוץ משום מקום אנשים חשודים עם הופעה חשודה שונה ומפחידה. במהרה, הטונים הנחמדים מתחלפים באיומים בבית ובמשרד. למרבה הצער יש אנשי עסקים שנכנעים במהרה והופכים למושאי הסחיטה של העבריינים – בדיוק פה אנחנו נכנסים לתמונה.

חברת האבטחה בי.טי.אס סקיוריטי לא חוששת ולא נרתעת מהתמודדות עם המצבים הכי קשים והכי מסוכנים ללא כלל חשש מעימותים אלימים – במידה ונידרש לכך. בה בעת, אנו עובדים אך ורק עם אנשי עסקים חוקיים ובשיתוף פעולה מלא עם המשטרה והפרקליטות על מנת לעקור את "הסרטן" העברייני מהשורש.

הניסיון העשיר שצברנו במשך קרוב ל-35 שנות פעילות מלמד אותנו כי לא היה מקרה אחד שאותו לא הצלחנו לפתור לשביעות רצונם המלא של לקוחותינו. ככה זה כשהמחויבות לתוצאות היא הדבר החשוב ביותר מבחינתנו.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.