אבטחת ביתו ומבצרו של אזרח

13.01.2013

בן אדם צריך להיות מסוגל לאבטח ולשמור על ביתו מפני פורצים המבקשים לפגוע בקדושת הבית.

אנו עדים לאחרונה למקרי פריצות רבים מדי. אזרחים תמימים יושבים בביתם בזמן שפורצים אלימים חודרים לשטח המחייה שלהם במטרה לגנוב רכוש לא שלהם ובמקרים חמורים יותר לגרום נזק גופני לדיירים.

המצב הכלכלי הקשה, בשיתוף הקוטביות בעם גורמת לאנשים לבחור בדרך הקלה לפרנסה, לפרוץ לביתם של אנשים ישרים אשר עובדים קשה לפרנסתם ולגנוב מהם בניגוד לחוק.

רק בשבוע שעבר קראנו ב YNET על מקרה  מצער בו אדם בן 66 המתגורר בכוכב יאיר נלחם בפורץ אלים ואכזר שפרץ לביתו. הפורץ חדר לבית בניגוד לחוק כאשר הוא חמוש בסכין קטלנית אשר יכלה בקלות להרוג את דיירי הבית. זו לא פעם ראשונה באזור השרון של פריצה לבית. במקרה אחר במושב בשרון הרגו הפורצים את בעלי הבית. אנשים חיים בפחד מתמשך בתוך המבצר הפרטי שלהם וזה מצב שאסור לעבור עליו בשתיקה.

אזרחים צריכים להיות מסוגלים להגן על נפשם וביתם. חובה לספק כלי נשק לאזרחים ששירתו בצבא ויודעים לתפעל נשק. בדיוק כמו שאיש מילואים אשר מגיע לצבא עובר הכשרה ומקבל לידיו נשק, כך אזרחי ישראל צריכים להיות חמושים ולהילחם בפורצים, בגנבים ובכל מי שזומם לחדור לביתם למטרות ביצוע שוד וגנבה.

גנבים חייבים לדעת כי לאחר חקיקת חוק דרומי, רוב הסיכויים הם שהם לא יצאו בחיים מבית או משק שהם ניסו לשדוד. גנב חייב לדעת כי במידה והוא בא לפרוץ לבית הוא מסכן קודם כל את עצמו. עדיף להם לצאת ולנסות לכלכל את עצמם, לעבוד בעבודה הוגנת שתשלם להם משכורת בכבוד ולא לנסות להרוס את חייהם של אנשים שעובדים קשה כל חייהם.

בתי המשפט לצערי משתפים פעולה עם הגנבים. כיממה לאחר שהמשטרה עושה את עבודתה נאמנה ותופסת את הגנבים, נאלצים בתי המשפט לשחרר את הגנבים, מה שמחזיר אותם ישירות אל השטח אשר מניב להם שכר גנוב שלא שלהם. אזרחי ישראל חייבים להיות מסוגלים להגן על עצמם משטרת ישראל לא יכולה להיות בכל מקום. כיום פריצות מתרחשות בכל שעה ביממה – המקרה המדובר בכוכב יאיר התרחש בשעות הבוקר המוקדמות. מזלו של יאיר ניב שהוא יצא בשן ועין מהמאבק עם הפורץ החמוש. תשמרו על חייכם ועל משפחותיכם.

 



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.