בעלי מלונות, אל תתפשרו על חברת אבטחה מנוסה

24.07.2013

עונת הקיץ עמוסה במטיילים ובנופשים בערי התיירות בישראל, ובראשן אילת וטבריה. אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור מלון הוא אבטחה קפדנית של שטחו. הדבר התחדד עוד יותר לפני יותר מעשור, לאחר הפיגוע הרצחני במלון פארק בנתניה.

מצד אחד קיימות דרישות קפדניות מצד המשטרה המנחה את בתי המלון, ומצד שני המלונות הם גופים שמטרתם היא השאת רווח, ולכן אין ברשותם סכומי כסף גדולים עבור שכירת חברת אבטחה או אנשי אבטחה בקנה מידה רחב. כיום במלונות גדולים שבהם למעלה מ-250 חדרים, נדרשים בדרך גלל שלושה אנשי ביטחון. ריכזנו כמה עצות עבור בעלי המלונות בנושא אבטחה.

בני טל - אזור המלונות באילת

אזור המלונות באילת

אבטחה יעילה במלונות – עצות שימושיות

  1. בחרו באנשי האבטחה המנוסים והמאומנים ביותרמאבטחים במלונות חייבים להיות בעלי ניסיון ואימונים מתאימים, על פי הדרישות המוכתבות מבחוץ. הבחירה במאבטחים מנוסים, תפחית את הסיכוי לסכנה גדולה במקרה חירום.
  2. מאבטחים בעלי עבר נקי – כאשר שוכרים חברת אבטחה או מאבטחים, ודאו כי אלו מספקים לכם אנשים בעלי עבר נקי וללא בעיות מיוחדות. כמו כן, במקרה של בתי מלון, קיימת חשיבות עליונה לאדיבות וליחסי האנוש של המאבטחים, וגם על נקודה זו יש לשים דגש.
  3. חדדו את נהלי האבטחה גם לעובדים – לא רק מאבטחים או חברת אבטחה צריכים לשאת בנטל האבטחה על המלון. דאגו שעובדי המלון כולו יהיו בעלי מושג בנהלי האבטחה, כך שבמקרה חירום, בתקווה שלא יגיע, הם יידעו לנהוג בקור רוח ואף להדריך את הנופשים במידת הצורך.
  4. שקלו להשתמש בשירותיה של חברת אבטחה – כיום, ניתן לפנות לחברת אבטחה כדי שזו תספק לכם את כוח האדם המתאים. כוח האדם בחברת אבטחה נחשב איכותי ומיומן יותר, והתנסה בזמן אמת במצבי אבטחה רבים. יחד עם החברה, ניתן להתאים עבור המלון את סוג השירות הנדרש.

חברת האבטחה BTS הוקמה לפני יותר מ-30 שנה על ידי אל"מ (מיל.) בני טל, שנחשב לאחד מראשוני תחום אבטחת האישים למגזר הפרטי. כיום החברה פועלת בארץ ובעולם ובעלת ארבע זרועות מרכזיות. ניתן ליצור קשר 24 שעות ביממה בטלפון 03-5272874/9.



סגור לתגובות.