דור חדש של מאבטחות בקולומביה

28.05.2013

בעולם שנשלט רובו ככולו על ידי גברים, בקולומביה החליטו לאמן דור חדש של – מאבטחות. כיצד נשים משתלבות בעולם של גברים קשוחים ? בואו להכיר.

יחידת האבטחה הלאומית של קולומביה החלה לגייס ולאמן נשים לתפקידי אבטחה. מדובר בהחלטה מהפכנית מאחר ועולם האבטחה היה עולם שנשלט לרוב על ידי גברים עד כה ועל כן מפתיע במיוחד שבמדינה קשוחה כמו קולומביה שמים את מבטחיהם במאבטחות ולא במאבטחים אישיים חמושים. דווקא בימים שנשים פגיעות וחלשות בקולומביה צריכות הגנה ושמירה, הן  שוכרות את שירותיהן של מאבטחות חמושות כדי שיגנו עליהן. לאחר שמסתיימת תקופת האימונים וההכשרה, אין להן כל בעיה למצוא עבודה בתחום.

אמנם מדובר בעבודה קשה ותובענית, אך אותן נשים שעוברות מסכת אימונים קשה ומפרכת מרוצות מהמשרה. הן מגדירות את המשרה כמרתקת, כזו שממריצה את הגוף באדרנלין אך הסיפוק הגדול ביותר, הוא נושא הצלת החיים. כנשים אנו מביאות אספקטים אחרים למשרה הזו ומביאות לה כבוד רב.

בני טל - מאבטחות חמושות בקולומביה

בני טל – מאבטחות חמושות בקולומביה

אחד המדריכים מעיד כי למאבטחות יש מחויבות בלתי רגילה, אף יותר מלגברים. אנו מקבלים פידבקים חיוביים במיוחד מהלקוחות ששוכרים נשים לתפקידי מאבטחות צמודות. ישנן נשים שעברו התעללות במשך שנים ומעדיפות לשכור מאבטחות שיגנו עליהן. צריך לזכור כי המאבטחות מאומנות כדי להגן על מגוון רחב של אנשים כמו עיתונאים, פוליטיקאים, סלבס, פעילי זכויות אדם וקורבנות של לוחמי גרילה ששולטים כבר שנים בקולומביה ובדרום אמריקה.

צפו בכתבה מתוך BBC:

סביר להניח שעוד נמשיך לראות בעיקר מאבטחים אישיים מסתובבים חמושים, אך בהחלט נעים לדעת כי ישנן מספיק נשים שנושא האבטחה קרוב לליבן ויודעות כי יש להן מקום בכל חברת אבטחה פרטית והן יעשו הכול בכדי לעבוד באותן חברות אבטחה גדולות בכדי להגן ולשמור.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.