היתרונות בהתקנת גדר אלקטרונית

24.06.2013

כיום, ניתן לראות כי קיימות שיטות שונות ומגוונות לשמירה על הבית, המפעל, המשרד או אפילו השטח החקלאי, ביניהן אזעקות, מוקדי שמירה, חיישנים וכדומה אשר מספקים מעטפת שלמה לאיתור ולסיכול ניסיונות פריצה אל תוך המקום המאובטח. אם רוצים לקחת את השמירה צעד אחד קדימה, ניתן להשתמש בגדר אלקטרונית.

כיצד זה עובד?

לעומת מה שמוכר מהקולנוע, שם כל מי שנוגע בגדר אוטומטית מתחשמל או לחלופין עף לאחור, הרוב המוחלט של הגדרות לא באמת עובד כך. הגדר האלקטרונית החדשה, משמשת בתור תוסף אבטחה של החברות. הגדר פועלת באופן אינדיקטיבי, אשר מודיע על קרבתו של אדם אליה.

בני טל - גדר אלקטרונית

בני טל – גדר אלקטרונית

כך, בכל פעם שישנה נגיעה בכל מקום על הגדר, נוצרת התראה מיידית במוקד שניגש לבדוק את הנעשה באזור. הבדיקה יכולה להתבצע על ידי מצלמות, אך ברוב המקרים, חברת אבטחה תדאג לשלוח את אנשיה כדי לוודא כי אין כל ניסיון פריצה, סימנים על הגדר או תנועות חשודות באזור.

היתרון המשמעותי

מעבר לעובדה שגדר מהסוג הזה משלימה את החסר בהיבט האבטחה של המקום ומתווספת לשאר האמצעים הנוספים שמוודאים את הגנתו של האזור, ישנו עוד יתרון אחד חשוב ומשמעותי במיוחד. היתרון הזה, קשור דווקא בעובדה שהגדר נמצאת בתפר שבין שטח המקום המאובטח אל מחוצה לו.

רוב האמצעים התורמים לאבטחת המקום, רלוונטיים רק לאחר שבוצעה כבר פריצה, בין אם הפורץ נמצא בתוך המבנה או אפילו כבר יצא ממנו ורק לאחר מכן זיהו אותו מגוון האמצעים, ביניהם אזעקות, מצלמות ייחודיות ועוד. הגדר לעומת זאת, מזהה את ניסיונות הפריצה עוד בתחילת המעשה, כאשר מנסים עוד להיכנס אל השטח עצמו ולא במהלך הפעילות בפנים. באופן הזה, לחברת אבטחה יש הרבה יותר זמן תגובה וניתן לסכל את האירוע זמן רב קודם לכן.

אם כן, גדר חשמלית היא גדר ייחודית בה משתמשות חברות אבטחה וכן גם חברות מקצועיות שסורקות את השטח, מקימות את הגדר וכן את המערכת שמפעילה אותה. ביחד עם הגדר, פועלים אנשי המוקד אשר מקבלים התראה על כל תנועה חשודה בקרבת הגדר וכן גם בודקים את האירוע עד לסיומו.

חברת האבטחה BTS הוקמה לפני יותר מ-30 שנה על ידי אל"מ (מיל.) בני טל, שנחשב לאחד מראשוני תחום אבטחת האישים למגזר הפרטי. כיום החברה פועלת בארץ ובעולם ובעלת ארבע זרועות מרכזיות. ניתן ליצור קשר 24 שעות ביממה בטלפון 03-5272874/9.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.