חברת אבטחה באירועי מכירה גדולים

01.02.2015

בוודאי ראיתם בעבר אירועי מכירות גדולים (או השתתפתם בהם) – שבהם מאות אנשים נוהרים אל תוך חנות, רק כדי להשיג הנחה על מוצרים מסוימים. כך למשל, היה ב"בלאק פריידיי" או כאשר מושק מכשיר סלולרי חדש – התורים הגדולים ואיתם הסכנה מפני הפרות סדר תמיד קיימים באירועים מסוג זה.

חברת אבטחה - כדי שאירוע המכירה לא ייצא משליטה (צילום מסך, RSVLTS)

חברת אבטחה – כדי שאירוע המכירה לא ייצא משליטה (צילום מסך, RSVLTS)

בשנים האחרונות, אירועי מכירה גדולים נפגעו לצערנו, כתוצאה ממהומה גדולה או אלימות. במדינות שונות, הדבר אפילו הגיע לקרבות אגרופים ולאלימות של ממש בין לקוחות שרמסו אלו את אלו. אירועים חמורים אלו לא רק משפיעים על היוקרה של עסק מסוים, אלא מרחיקים ישירות לקוחות פוטנציאליים שמעדיפים חוויית קנייה שלווה יותר.

מה שיכול להביא, בין היתר, לשקט נפשי באירועי מכירות גדולים, הוא הסתייעות בשירותי חברת אבטחה. לעתים, די בנוכחותם של מספר מצומצם של מאבטחים על מנת להשרות תחושת שקט וביטחון בקרב הקונים. אמנם רוב אירועי המכירות מתרחשים ללא בעיות, אבל כדי להבטיח שאירועים חריגים לא יקרו, מומלץ לבעלי העסקים להבטיח את שלומם של הקונים ושל המותג שלהם.

מאבטחים באירועי מכירה יספקו לכם:

  • שליטה בתורים ומניעת אי סדר בין הקונים
  • בדיקת תיקים בכניסה לחנות כדי למנוע הכנסה של נשק או ציוד כמו תרסיס פלפל
  • מתן מענה מהיר לכל אירוע שמתרחש בחנות
  • תחושת ביטחון לקונים

בנוסף, חברת אבטחה שנשכרת לטובת אירוע מכירה יכולה להתקין מצלמות אבטחה כדי לעקוב אחרי דפוסי התנהגות של בודדים או קבוצות אנשים ולוודא שאירוע המכירה נמצא בשליטה מלאה. כמו כן, שימוש במאבטחים יאפשר לחנות לפעול שעות רבות יותר – ובכך למנוע את הדוחק והצפיפות הצפויים בשל שעות הפתיחה המוגבלות.

אם אתם בעלי עסקים, מומלץ להשתמש בשירותיה של חברת אבטחה לא רק בתוך החנות עצמה או בכניסה אליה. הציבו מאבטחים גם באזור החניה – שכן ריב שמתחיל בחנות עלול במהירות לעבור לחניון ולהתפתח למהומה, זאת בנוסף לסכנה הקיימת תמיד מפני גנבים, האורבים לקונים בין המכוניות…

צפו במקבץ אירועי מכירה שיצאו משליטה:



סגור לתגובות.