בעלי חנויות: מה עלול לקרות לסחורה שלכם בעת העמסה ופריקה?

16.12.2014

גניבות הן לצערנו דבר שבשגרה, ואת התופעה המכוערת הזו מכירים היטב בעלי עסקים פרטיים וחנויות, שמגלים לפתע שסחורה מסוימת נגנבה מבלי שיבחינו בכך. לעתים מדובר בחנויות שמוכרות ציוד או מוצרים יקרים, ולכן גניבה נחשבת קריטית במקרים אלו. מה ניתן לעשות על מנת לצמצם מקרים אלו? בין היתר ניתן להשתמש בשירותיה של חברת אבטחה מנוסה. לעתים, נוכחותו של מאבטח אחד עשויה לתרום מאוד לביטחון העסק שלכם.

חברת אבטחה BTS - מה עלול לקרות בחנות שלכם?

תמונה: photostock

קחו למשל דוגמא מחיי היומיום: חנות שממוקמת בקרבת בית ספר תיכון, או שבני נוער רבים עוברים לידה בשעות שונות במהלך היום. למרות העובדה שמדובר בנערים, סיטואציה כזו עלולה להיות מסוכנת, במיוחד בעת פריקה והעמסה של סחורה. רגע אחד של חוסר תשומת לב – והסחורה היקרה של בעל החנות, שמועמסת על המדרכה, עלולה להיעלם על ידי גניבה של עוברים ושבים.

חברת אבטחה השולחת למקום מאבטחים או אפילו מאבטח יחיד, תסייע מאוד להבטיח שהרכוש ששייך לחנות שלכם לא יינזק ולא ייגנב. גם במקרה של ניסיון גניבה, יבחינו בכך כוחות האבטחה ויפעלו בהתאם על מנת לסכל את המעשה. הדבר מזכיר מעט את מאבטחי הברינקס בעת העברת כספים אל מוסדות פיננסיים – ואכן אבטחה זו מוכיחה את עצמה כמרתיעה, שכן בשנים האחרונות לא התרחשו כלל אירועים של ניסיונות גניבה.

דאגו לאמצעי אבטחה נוספים מלבד שיפעלו בשגרה מלבד מאבטחים

עם זאת, חברת אבטחה היא רק אחד האמצעים להבטיח את שלום הרכוש שלכם. קיימים אמצעים נוספים לשיפור האבטחה בבית העסק שלכם, עליהם אנו ממליצים בכל מקרה:

  • מצלמות אבטחה ומערכת טלוויזיה במעגל סגור
  • טכנולוגיות שונות – כמו למשל מעקב באמצעות תגים אלקטרוניים
  • מערכות אזעקה
  • ביצוע פטרולים, בין אם על ידי מאבטח או על ידי אחד מעובדי החנות באופן שגרתי


סגור לתגובות.