חמישה מאבטחים אישיים מפורסמים

27.05.2013

למאבטחים אישיים יש עבודה מעניינת ביותר, בין אם הם מאבטחים אישיות פוליטית בכירה, איש עסקים או כוכב הוליוודי. לפניכם מספר דוגמאות למאבטחים מעניינים והסיפורים שלהם.

עבודתו של המאבטח האישי אינה פשוטה. עליך לשמור ולאבטח את הלקוח שלך בצורה הטובה ביותר ועבודה בצורה הטובה ביותר. עבודתם של המאבטחים האישיים אמנם אינה פשוטה, אך מעניינת מאוד. שמירה על דמות מפורסמת יכולה להיות מפתח לאינספור סיפורים מרתקים.

1 לורנס טוראוד (מר טי) – איבטח את מייקל ג'קסון. כולנו מכירים אותו כמר טי מסדרת האקשן צוות לעניין, אך עוד לפני שהפך לכוכב הוליוודי הוא שמר על הזמר מייקל ג'קסון, מוחמד עלי וברוס לי. לאחר שעבד תקופה ארוכה כמאבטח במועדוני לילה, הפך להיות המאבטח של מספר אושיות מפורסמות מעולם הבידור ומספר פוליטיקאים.

היה המאבטח האישי של מייקל ג'קסון

היה המאבטח האישי של מייקל ג'קסון

2 טימותי ג'יי מקארתי – שמר על הנשיא רונאלד רייגן. בתור המאבטח הצמוד של הנשיא ביצע את ההקרבה הגדולה ביותר בסוף חודש מרץ 1981 כאשר חטף כדור במקום הנשיא רונאלד רייגן. כאשר ג'ון הינקלי ירה 12 כדורים לעברו של הנשיא, אחד הכדורים אף פגע ואז קפץ מקארתי להגן על הנשיא וכדור אחד אף פגע בו והציל את חייו של רייגן.

3 אלייג'ה שאו – היה המאבטח האישי של אשר ריימונד, נעמי קמפבל וצ'אקה קאן. המאבטח החמוש הפך להיות הבעלים המצליח של חברת חקירות ואבטחה מובילה. יצר לעצמו שם כאשר הגן על מפורסמים רבים ובמקביל העניק שירותים רבים לקורבנות של מקרי אלימות קשים.

4 קלינט היל – המאבטח הצמוד של ג'קלין קנדי.אף אחד לא יכול היה לתאר לעצמו מה יקרה באותו יום כאשר התנקשו בג'ון קנדי, אך קלינט היה מספיק זריז כדי לקפוץ לרכב ולהגן בגופו על הגברת הראשונה ולסחוב משם את הנשיא.

5 לאסלי וו קופלט – איבטח את הנשיא הארי טרומן. ב-1 לנובמבר לאסלי הציל את חייו של הנשיא טרומן אך במקביל קיפח את חייו. המקרים האלה מוכיחים ניסיונות התנקשות רבות בנשיאי ארצות הברית במהלך השנים, אך עם זאת מאבטחים חמושים דאגו להציל את החיים של אותם נשיאים מתוך מחויבות אין קץ לעבודה שלהם.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.