חשיבות איסוף מידע לפני פנייה לחברת אבטחה

12.04.2013

פנייה לחברת אבטחה לצורך קבלת השירותים אותם היא מציעה היא לא משהו שניתן לזלזל בו. כאשר דואגים לחיי אדם או רכוש מסוים, החשיבות שהכול יעבור בשלום ובצורה היא מקצועית שיש היא לא כזו שיש לה תחליף.

בני טל - פינוי בכוח

בני טל – פינוי בכוח

השיקולים שצריכים להניע אותנו לאיזו חברת אבטחה  מומלץ לנו לפנות חייבים להיעשות בכובד ראש ובצורה מסודרת ויסודית. במידה ונצליח לבחון את כל הפרמטרים החשובים ביותר לפני פנייה לחברת אבטחה מסוימת, נוכל למצוא את זו שבאמת מספקת את השירות הטוב ביותר ובכך לדאוג שהמשימה תבוצע כראוי וללא תקלות לא נעימות שיכולות לעלות במקרים קלילים בנזק כספי ובמקרים קיצוניים יותר גם בחיי אדם.

מה צריכה חברת אבטחה מוצלחת לספק עבורנו?
זו השאלה הראשונה שאנו צריכים לשאול את עצמנו, התשובה לה מורכבת מכמה פרמטרים שונים עליהם נעמוד בשורות הבאות;
1) ניסיון – ניסיון בתחום הזה, אין שני לא. חברת אבטחה שאנו פונים אליה חייבת להיות כזו בעלת שם שיכולה להביא לנו דוגמאות למקרים או אישים מסוימים שהיא אבטחה בהצלחה בעבר. ניסיון יכול להיות ההבדל בין טיפול לא מקצועי במקרה לכזה מדויק ויסודי.
2) וותק – לאחר הניסיון, חשוב להסתכל על וותק החברה. ככל שחברת אבטחה מסוימת קיימת יותר זמן, כך סביר שהיא מצליחה וקהל הלקוחות שלה מרוצה. מומלץ לפנות ללקוחות שהחברה מתפארת בהם על מנת לברר על אופי השירות ועד כמה הוא היה מוצלח מניסיונם.
3) כוח אדם – כאן חשוב להדגיש שלא מדובר בכמות, אלא באיכות. כאשר פונים לחברה מסוימת, חשוב מאוד לברר מה התנאים שלה להכשרת עובדים בחברה וככל שהם יהיו מדוקדקים יותר – מה טוב. בסופו של דבר אותו כוח אדם הוא זה שמבצע את המשימה, ועל כן חשוב שנלמד עליו כמה שיותר מידע.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.