כיצד מטפלים בפלישה של גורמים עבריינים לבית נטוש ?

03.04.2013

בעלים של בית פרטי הבחין כי פלשו לשטח שלו ולכן הוא פנה אלינו במטרה שנבצע פינוי של הפולשים ונאבטח את השטח. הכול במאמר הבא.

בני טל - פינוי חווה בדרום

בני טל – פינוי חווה בדרום

 

לפני מספר שבועות פנה אלינו בעלים של בית פרטי עם המסר כי פלשו אליו גורמים עוינים. לדבריו מדובר בפלישה טרייה, שנעשתה לפני כשבועיים. לדבריו מדובר היה בגורמי פשע שכל מטרתם הוא גניבת בתים, השתלטות על אדמות לא שלהם. הם מזהים כאשר הקרקע או הבית פנויים ומשתלטים עליהם. למזלם הרע של הפולשים, בדיוק באותו השבוע הגיע הבעלים לארץ ונדהם לגלות כי הגינה מסודרת, יש אור בבית ורכב בחניה. הבעלים הבין כי מדובר בפלישה לשטחו הפרטי ועל כן פנה אלינו.

לאחר שפנו בעלי השטח לחברת אבטחה הפועלת באיזור קיבלו אינדיקציה כי מדובר בפלישה טרייה, נתון שעוזר לנו בבואנו לסלק את הפולשים. הגענו לשטח מתוך מטרה לבדוק מי עומד מולנו והובהר לנו באופן ברור על ידי הפולשים כי עדיף לנו להסתלק מהשטח בהקדם האפשרי אחרת יאונה לנו רע. עזבנו את המקום מתוך ידיעה כי נחזור בהקדם. בינתיים הצבנו שמירה ותצפיתנים סביב הבית על מנת לדעת מול מי אנו מתמודדים.

חזרנו באמצע הלילה למחרת, עם מובילים, מנעולנים ומאבטחים חסונים. פרצנו את הדלת, עקרנו את כל החפצים שהיו שייכים לפולשים כולל הדשא המטופח והעמסנו אותו על המשאיות. החזרנו את הבניין לקדמותו. אמנם נתקלנו בהתנגדות של הפולשים, אך מאחר והם ראו כי הגיעו מאבטחים שהבהירו להם כי אין בכוונתם לעזוב, ומדובר בעבודה יסודית של חברת אבטחה אלימה הם פינו את כל השטח בתוך שעתיים. הבניין פונה, גידרנו את השטח עם גדרות ומאבטחים רבים נשארו במקום. בינתיים קרוב משפחה של בעל הנכס הגיע לגור בבניין ובתקופה הזו הצבנו מצלמות אבטחה שקלטו מכוניות מוזרות נוסעות ומתצפתות על השטח. צילמנו כל דמות חשודה ולאחר כחודש מיום הפינוי הבית חזר לבעלים שלו וכעת אין אף גורמים עוינים סביב הבית.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.