המסתננים תוקפים בדרום תל אביב

13.03.2013

לאחר תקופה של שקט בגיזרה, תקף עובד זר מאריתראה משפחה מדרום תל אביב. חברת שמירה ואבטחה מיומנת יכולה לאבטח אזרחים, אך על המדינה להתעורר בהקדם.

בני טל

בני טל – אבטחה בדרום תל אביב

הלילה בדרום תל אביב נוכחנו כי האיום מצד המסתננים האריתראים נמשך כאשר תושב אריתראי חדר לבית בשכונת יד אליהו בזמן שבני הבית ישנים מתוך מטרה לאנוס את הילדה בת ה-8 בעת שישנה במיטתה. אם המשפחה התעוררה מהרעש, זינקה לחדר הילדה על מנת להציל אותה אך התוקף האריתראי דקר אותה. ללבסוף התעורר אב המשפחה, שהוא מומחה לאמנויות לחימה, תקף את הפורץ והשתלט עליו תוך שהוא משבית אותו לחלוטין. עם הגעת אנשי המשטרה הוא היה מחוסר הכרה. האם פונתה לטיפול בבית החולים וולפסון.

דרום תל אביב נהפכה להיות הארלם והמערב הפרוע. חיים שם עשרות אלפי אנשים הנמצאים מתחת לקו העוני, תושבים זרים ללא בית, ללא משפחה או חיי זוגיות וזו פצצה מתקתקת מאחר ולאנשים האלה אין מה להפסיד. אנו יכולים להמשיך ולהיות מוטרדים מהאיום האיראני או מהאינתיפאדה השלישית, אך חייבים להכיר בעובדה שהאיום הרציני הוא מהמדינה המסוכנת שנוצרת בתוך דרום תל אביב.

אזרחי ישראל חשים חוסר ביטחון במדינה שלהם בעקבות כמה מתפרעים שהסתננו ממדינה זרה. אסור להפקיר אותם ולהזניח אותם לאנחות בגלל כמה חוקים פרו אזרחיים ולטפל בבהילות באבטחת התושבים. בשעות הלילה האזורים האלה נהפכים לשדה קרב, שדה פשעים. משטרת ישראל קורסת תחת הטיפול במקרי הפשיעה הרבים. אנו חווים על בשרנו את מה שקורה בפריז, כאשר אזורים שלמים תחת שליטה של מוסלמים והמשטרה לא מעזה להיכנס לשם בכלל ובקצב הזה זה בדיוק מה שיקרה בדרום תל אביב. אם הממשלה, עיריית תל אביב והמשטרה לא יתעוררו בזמן, הפשע יחדור לכל מקום במדינה.

חייבים לדאוג לאבטחה ושמירה על אזרחי ישראל. רק בזכות פעולות ביטחון קשות ניתן יהיה להחזיר את תחושת הביטחון לרחובות. עלינו להפסיק להיות יפי נפש ולדאוג כי כל המסתננים יחזרו למדינה שלהם בהקדם. חברת אבטחה מיומנת יכולה להגן על כמות אזרחים מסוימת, אך בקרוב אזרחים רבים יותר בערים נוספות יהיו בסכנת חיים.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.