מצלמות אבטחה – לביטחון האישי שלנו

21.02.2013

כבעלים של חברת אבטחה, אני חושב שיש לנצל באופן מקסימלי את האפשרויות הטכנולוגיות העומדות לרשותנו בעידן המודרני, על מנת להעניק את הפתרון האופטימלי ללקוחותיי. מצלמת האבטחה הפכה בשנים האחרונות למוצר שכיח, שנמצא כמעט בכל מקום – בבית, במשרד, בחנויות, בבנקים  וגם ברחוב. מצלמות האבטחה משמשות גם כגורם הרתעתי וגם כגורם המתעד ומביא ראיות.  
מצלמות אבטחה – הצורך
עם העלייה החדה באחוזי הפשיעה בעשורים האחרונים, עלה באופן משמעותי הצורך בהגנה על בני ביתנו, בתי עסק, ובמקרים מסוימים אף הגנה על הרחוב הציבורי בעזרת השימוש במצלמות אבטחה. מדד הפשיעה יכול לעלות ולרדת בהתאם לתקופה, אך פשעים "קטנים" תמיד יפגעו באזרח הפשוט כיוון שאין לו דרך להגן על עצמו, על העסק שלו או על בני ביתו. כך למעשה נוצר צורך בהתקנת מצלמות אבטחה במיקומים שונים לפי הצורך של הלקוח – בכניסה לבית, מעל חניית הרכב, בבית העסק ועוד. כיום, גם הממשלה והשירותים המוניציפליים מתקינים מצלמות אבטחה להגנה על האזרחים ולצרכי תיעוד מקרים של הפרות חוק וסדר.

סוגים שונים של מצלמות אבטחה
מצלמות אבטחה הן מוצר המשתנה לפי הצורך. במקרים מסוימים יש צורך בהתקנת מצלמות אבטחה תרמיות. מצלמות אלו פועלות לפי זיהוי חום – חום גוף, חום של רכב ממונע, ועוד. מצלמות אבטחה אחרות יכולות להיות בסיסיות יותר ובעלות שימוש בצבע שחור לבן, בעיקר לצורך הרתעה או זיהוי פנים מול קופות רושמות, כספומטים וכד'. מצלמות אבטחה אחרות הן צבעוניות ובעלות יכולות מתקדמות יותר על מנת לספק פרטים חשובים. בחירת מצלמות אבטחה לבית או לעסק נעשית בסיועו של בעל מקצוע שידע להתאים לכם את המצלמה הטובה ביותר לפי הצרכים שלכם.

צפו בתיעוד של גניבת רכב במצלמת אבטחה:

תהליך התקנת מערכות אבטחה
התקנת מצלמות אבטחה זהו תהליך קצר ולא מסובך. ראשית, בוחרים מיקום אידאלי להתקנת מצלמות אבטחה אשר נותן נקודת מבט טובה יותר. לאחר מכן, מחברים את המצלמה למערכת החיווט שתהיה מקובעת בקירות או צמודה לפינות. מצלמות אבטחה כשלעצמן אינן מועילות – יש לחבר אותן למערכת אבטחה אשר תקליט את הנעשה ובמרבית המקרים מחוברות המצלמות למחשב או למכשיר הקלטה עצמאי שגם אותו יכול להתקין בעל המקצוע שיעבוד אתכם. בתהליך מיוחד, מקליט המחשב את הצילומים בזמן מסוים, ומוחק אותם בזמן אחר, כך שבמידת הצורך ניתן לשלוף תצלומי מצלמות אבטחה גם אם נעשו אתמול או שלשום. בנוסף, לעתים מצלמות אבטחה משדרות גם בזמן אמת לטלוויזיה הביתית, או לטלפון הנייד.

מי כדאי שיתקין מצלמות אבטחה
התקנת מצלמות אבטחה הינה תהליך הדורש ידע, מקצועיות ומיומנות. לא כל אחד יכול לדעת אילו מצלמות אבטחה מתאימות לאיזו משימה, כיצד ניתן למקם מצלמות אבטחה באופן מיטבי, ומהי שיטת החיבור היעילה ביותר. לכן, מומלץ לבחור איש מקצוע מנוסה אשר מכיר את כל הדגמים והסוגים השונים ויוכל להתאים את מצלמות ומערכות אבטחה כוללות בדיוק לפי מידותיכם, בין אם מדובר בבית, בבית העסק, בכניסה למשרד, או מעל לחניית הרכב.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.