פינוי אלים של בניין לשימור

27.02.2013
בני טל – אבטחה אלימה

לאחרונה נתקלנו בחדירת מחוסרי בית לבניין נטוש המיודע לשימור. בעלי הבניין פנה אלינו בבקשה לפנות את הפולשים ולאבטח את הנכס וכך עשינו.

המצב הסוציו אקונומי לא מסביר פנים בתקופה האחרונה בישראל  ועל כן אזרחים רבים מאבדים את בתיהם ואנו רואים צמיחה מצערת במצב חסרי הבית. אותם הומלסים מנסים למצוא לעצמם סידורים מוצלחים יותר למגורים וברוב המקרים פולשים לשטח שאינו שלהם. מקרה דומה התרחש לא מזמן, כאשר עורך דין פנה לחברה שלנו מאחר וברשותו בניין לשימור, אך הודיעו לו כי עשרות רבות של הומלסים פולשים לבניין בכל לילה ושם הם ישנים.

הבניין היה אטום, אך הם הצליחו לשבור את האטימה מבחוץ וכך הצליחו להיכנס. ערכנו תצפיות על הבניין ובאמת ראינו כי בכל ערב מגיעים עשרות אנשים מחוסרי דירות מכל הסוגים ומכל המינים, פולשים לשטח שלא שלהם וישנים שם. הם נכנסים אחד אחרי השני אל הבית, מסתתרים בפנים ושם הם חיים. הלקוח שלנו פנה קודם לכן אל המשטרה, אך מאחר והם לא חברת אבטחה הוא קרא לחברה שלנו שמתמחה בשירותי אבטחה אלימה.

ווידאנו עם עורך הדין כי מדובר בפלישה טרייה יחסית וכי עדיין לא עברו 30 יום מרגע פלישתם. הגענו למקום באמצע הלילה עם פנסים ותאורת חירום, גילינו כי במקום ישנים 25 איש. אנשים מסכנים מאוד אך מסוכנים באותה המידה מאחר ואתה נוגע בציוד היחידי שנמצא ברשותם. נערכנו לפינוי אלים וקשה,  אך לאחר הסברים רבים הבהרנו להם כי אסור להם להיות בשטח הזה ועליהם לעזוב באופן מיידי. הפעלנו תאורה בכל החדרים ועשינו הכול כדי לקלקל את השהות שלהם שם. ולמרות נסיון דקירה של אחד המאבטחים שלנו, ניסיון שסוכל בהצלחה, הם הוצאו בכבוד מהבניין.

למחרת בבוקר אטמנו את הבניין בצורה הרמטית, הצבנו תאורה חזקה מאוד בחצר כולל גלאי תנועה והצבנו מאבטחים בשטח עד שהבעלים יחליט מה ברצונו לעשות עם הנכס, האם ייכנסו דיירים חדשים או שמא ישפץ את הבניין. מדי ערב מנסים עדיין להגיע הפולשים, אך הם נתקלים בכוח האבטחה שלנו ומבינים כי אין להם כל סיכוי לחדור חזרה לבניין.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.