פינוי אלים תחת פלישה טרייה

07.10.2012

לפני כשבוע פנה אלינו בעל מפעל שבבעלותו 15 דונם צמודים לשטח המפעל אותם שימר לבנייה עתידית. בעל המפעל שהה בסין תקופה ארוכה, גורמים עוינים ניצלנו את היעדרותו ובאישון לילה השתלטו על השטח הצמוד למפעל. הפולשים גידרו את השטח, הובילו לתוכו מכולות וציוד רב והשתמשו בשטח כבשלהם. הפולשים שהו בשטח כשלושה שבועות, פרק זמן המוגדר בחוק כ"פלישה טרייה" ומשמעותו כי בעל הנכס רשאי לבצע פינוי אלים ללא צו בית משפט.ביצוע הוצאה לפועל

צוות האבטחה שלנו הגיע למקום לאחר קבלת הזמנת עבודה מהלקוח וקבלת המסמכים הדרושים: מסמכי טאבו ובעלות וכן תצלומי אוויר המראים את פעילות הפולשים למקרה בו יהיה צורך להוכיח כי אנו פועלים כחוק. פריסת הצוות בשטח כללה משאיות, מנופים, טרקטורים ולוגיסטיקה מאוד רחבה וכמובן מספר רב של מאבטחים. הגענו לשטח בשעת חצות, המאבטחים פרצו פנימה כדי לוודא שאין התנגדות פיזית, לאחר מכן טרקטורים  עקרו גדרות, משאיות הועמסו ולקחו את הקונטיינרים, טרקטורים גילחו יציקות בטון ולאט לאט המקום חזר לקדמותו. כל הציוד המוחרם הועבר לאחסון עד שהמשתלטים שילמו ללקוח את ההוצאות.

לסיכום, 15 דונם של מפעל פונו תוך 6 שעות. בבוקר הגיעו למקום המשתלטים,  הזמינו משטרה, ולאחר שהמשטרה בדקה את הניירת ואימתה שאנו פועלים לפי החוק., עד השעה 7 בבוקר כל השטח היה נקי מגולח בתוספת הצבת מאבטחים מנויידים על גבי ג'יפים. בסופו של דבר היה משא ומתן לקבלת ציודם בחזרה, על עוגמת הנפש והעסק חזר לקדמותו. כיום הלקוח גידר את כל השטח בגדר חשמלית וע"י מצלמות בהמלצתנו, להערכתנו לא יהיה סיכוי שיפלשו להם לשטח ויגנבו להם שוב.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.