פינוי פולשים מקרקע חקלאית במרכז הארץ

13.08.2012

קוצר ידן של הרשויות והענישה הקלה יחסית המופעלת בארץ כנגד עבריינים (מכל הסוגים), גורמים לכך שאנשים חפים מפשע נופלים קורבן לגנבי קרקעות, אשר לא בוחלים באמצעים להשתלטות על נכסים תוך ניצול החוק לטובתם. חברת האבטחה שלנו, אשר מתמחה בפינוי פולשים ואם צריך – גם ביצוע הוצאה לפועל באלימות, עומד לרשות הזקוקים לה בכל זמן.

ביצוע הוצאה לפועללפני כשבועיים, פנה אלינו חקלאי יהודי מאזור המרכז, אשר בבעלותו שטח של כ-80 דונמים. החקלאי, אשר בעקבות מחלה נאלץ להיעדר ממושכות מאדמתו ולהפסיק לעבדה, הגיע לסיור בשטח וגילה להפתעתו כי האזור גודר בצורה היקפית. בנוסף, הועלו על השטח קונטיינרים, חיות מרעה וכביכול ניסו לקבוע עובדת השתלטות בשטח.

בעל הקרקע, אשר גורש לאחר שביקש מהפולשים להתפנות, פנה אלינו והציג את מסמכי הבעלות הנדרשים. מיד עם קבלת האישור לבעלותו על הקרקע, הוצאנו תצלומי אוויר של הקרקע, המראים בבירור כי הפלישה החלה לפני פחות מ-30 יום ואף מציגים את שלבי התקדמותה.

כפי הנראה, הפולשים קיבלו מידע מאחד מתושבי האזור כי השטח כביכול "נטוש" ושהם יוכלו לעבור את משך "הפלישה הטריה" ללא הפרעות.

להשיב את המצב לקדמותו

בדיוק כמו במקרים דומים, הגענו לאזור עם טרקטורים ומכולות, פרקנו את הגדר, גילחנו את האזור ואת הציוד החרמנו והעברנו למתקן אחסנה. עד מהרה הגיעו הפולשים ולאחר שראו כי לא יצלחו באלימות – אף ניסו לקרוא למשטרה.

כנהוג בנוהל, העברנו לשוטרים את כל המסמכים המוכיחים את הבעלות על הקרקע ואת ההוכחות לכך שמדובר בפלישה טריה והסיפור נגמר.

כעת, הבעלים תובע את הפולשים על הנזקים שנרמו לו ועל הוצאות הפינוי. הציוד שהוחרם, ימכר לטובת מימון ההוצאות הללו.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.