פינוי פלישה טרייה ממשרד

04.07.2012

ידיו המקלות של החוק והביורוקרטיה הסבוכה בכל הקשור לפינוי פולשים מנכסים, מפגישה אותנו עוד ועוד עם אנשים אשר אינם מצליחים להחזיר לידיהם נכסים אשר פלשו אליהם עבריינים למיניהם.

חברת אבטחה | פינוי פולשיםבאחרונה, פנה אלינו בעליו של משרד בתוך בניין גדול, אשר אליו פלש אדם, הציב בו את מטלטליו וכמובן – 3 כלבי פיטבול לצורך הרתעה. כאשר פנה אליו בעל הנכס, אמר לו הפולש כי הוא נמצא שם כבר זמן רב ואין באפשרותו לפנות אותו.

למרות ידיעותיו של הפולש ברזי הפלישות, מהר מאוד התבררו ההוכחות כי הפלישה עודנה נחשבת ל"טרייה". להזכירכם, פלישה המוגדרת כ"טרייה" (פחות מ-30 יום), מאפשרת לבעלי הנכס לפנות את הפולש ללא צו בית משפט.

פעולה מהירה ויעילה

קיבלנו את המשימה, ארגנו את כוח המשימה ומאלפי כלבים מוסמכים ויצאנו לדרך. בחמש וחצי בבוקר, מנועלן פרץ עבורנו את דלתות המשרד, בזמן שהמאלפים מוכנים להרגיע את הכלבים עם נתחי בשר וכלובים מתאימים שהוכנו מבעוד מועד.

ברגע שהפולש ראה את מאסת המאבטחים אשר ניצבה מולו, לא נותר לו אלא לשתף פעולה ולעזוב את המשרד, בעוד שהסבלים שלנו מעמיסים את חפציו על משאית.

כמחווה (שאנו נוהגים לעשות בכל פעם), הובלנו, על חשבונו של הפולש, את כל הציוד שלו – למקום שביקש.

שימו לב כי ישנה חשיבות גבוהה לתגובה מהירה לפלישה. פינוי פולשים לאחר 30 יום, יתאפשר רק לאחר מסכת טרטורים בחסות המערכת המשפטית, אשר עשויה להמשך חודשים ואף שנים.



קטגוריות:מאמרים

תגובה אחת על פינוי פלישה טרייה ממשרד