לנקות את תל אביב מאלימות

31.05.2012

לאור הנסיבות, אשר הביאו את דרום תל אביב לבערה, ופעולות התושבים המביאות אט אט לאנרכיה, החליט ראש השעיר, מר רון חולדאי, להרים את הכפפה ולהקים יחידת פיקוח עירונית לשמירה על הסדר הציבורי. 150 פקחים ו-30 ניידות, יתנו מענה לכל בעיות הביטחון אשר התעוררו לאחרונה, החל ממקרי אונס ועד למעשי רצח, על ידי אזרחים ומסתננים כאחד. על כך נוספים גם פשעי ההישרדות של המסתננים, אשר נאלצים לגנוב ולשדוד בכדי להשאר בחיים ולא לרעוב.


למיטב ראייתי ונסיוני הרב, היחידה צריכה להיות מורכבת ממאבטחים מובחרים ומקצועיים ולהתנהל בנפרד ממערך הפיקוח הקיים. הפקחים ה"רגילים", הם אנשים טובים ונחמדים אך אין בקרה על עמידותם בכושר ויכולות הרתעה וביטחון.

כפי שאני חוזה וממליץ לעיריית תל אביב, הכוח יהיה מלווה בהקמה של תשתית שלמה של מצלמות בכל העיר, כולל התקנה של אלפי מצלמות ברחבי העיר, אשר יעבירו מידע בזמן אמת לחדרי בקרה – בפרט בשכונות הבעיתיות ובדרום העיר.

יכולות מבצעיות גבוהות

חברת אבטחה

בני טל מאבטח את ראש העיר צ'יץ'

אנשי הפיקוח החדש, צריכים לעמוד במשטר אימונים קבוע, שחלק מסדר יומו הוא עבודה במתקני אימונים וכושר קרבי, מתקני ירי וכשירות מבצעית קבועה. חובה לשמור על סטנדרט מינימאלי גבוה ביכולות הכושר והביצוע של הפקחים.

כמו כן, מפקדי הכוחות צריכים להיות אנשים ברמה גבוהה, כאלו אשר הובילו חיילים למשימות צבאיות. לשמור על בטחונה של העיר תל אביב זו משימה חשובה ויש לקחת אותה ברצינות המתאימה לה. בנוסף, המסתננים והעבריינים, עשויים להיות לעיתים אלימים וחמושים בכלי נשק קרים וחמים.

 

נעשה בעבר

חברת האבטחה BTS, מציעה לראש העיר לנהל ולפקח על הכוח הזה. בעבר הייתה לנו יחידה שכזו בעבור ראש העיר צ'יץ' , 150 איש אשר עמדו על משמר העיר אל מול עבריינים ועמדנו בכך בהצלחה גם אל מול אלימות קשה.

אני מקווה שהעירייה תצליח בניסיון הזה בפרוייקט (שאני זה שהעלה אותו במקור), אך אין סיכוי שפרוייקט שכזה ייצלח רק על יכולתם של פקחים. רק בשיטתה של BTS ניתן יהיה למצב את הכוח כהרתעתי ויעיל.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.