תפקידה של חברת אבטחה

15.01.2013

חברת אבטחה רצינית מגייסת לשורותיה את המאבטחים הטובים ביותר לתפקיד. לחברת שמירה ואבטחה יש ייעוד חשוב אותו היא צריכה למלא ללא מורא.

בשנים האחרונות ניתן לראות כי תפקידה של חברת אבטחה הפך להיות רציני יותר ובעל חשיבות גדולה יותר, גם עבור השוכרים את שירותי חברת האבטחה וגם עבור מנהלי החברה ששוכרים לתפקיד את האנשים הראויים ביותר לכך.

בני טל – חברת אבטחה

בעבר, כוח אבטחה פרטי כלל בעיקר מאבטחים מבוגרים יחסית, שהתקבלו לתפקיד לאחר שעבדו בשלל מקומות רציניים אחרים ובאו לעבודה הזו רק לקראת סיום דרכם המקצועית. לעתים, כך זה היה נראה, כחבורת מבוגרים שבאה להעביר את הזמן עד לפנסיה מבלי להתייחס בכובד ראש לתפקידם החשוב ולמלא אותו על הצד הטוב ביותר. חברת שמירה ואבטחה מגנה על הדברים החשובים ביותר ולשם כך דרושים האנשים אשר מכווני מטרה במלוא רמ"ח איברם.

כיום חברות אבטחה מעסיקות בחורים צעירים וחסונים, הנמצאים לאחר שירות צבאי קרבי, כאשר הם מלאי מוטיבציה ויכולת ועם רעב בלתי נגמר להוכיח את עצמם. הם מתחילים לעבוד מתוך כוונה להישאר בתחום האבטחה מספר רב של שנים ולא כסיום קריירה או מתוך ניסיון לעבודה לאחר צבא. מדובר בעבודה תובענית וקשה ועל כן דרושים המאבטחים המתאימים.

כיום המשטרה מחייבת כי המאבטחים יעברו שלל קורסים והכשרות מקצועיות מאחר והם מקבלים תפקידים רציניים הכוללים אחריות רבה כלפי ביטחון האזרחים, המתקן אותו הם אמורים לאבטח ואף כלפי עצמם והצוות. החוק עבר שינויים רבים במהלך השנים וכיום הוא מקנה למאבטחים יותר אפשרויות מבעבר לעכב אזרחים בתחום מתקן שהם אחראים לו במידה והם נתקלים בסיטואציה חשודה או במידה ומתעוררות בעיות בסדר הציבורי, גנבה ופגיעה ברכוש. גם בכדורגל המאבטחים מחליפים שוטרים ועוד מגוון דוגמאות מחיי היום יום.

כיום ההתייחסות לחברת אבטחה רצינית היא בהתאם וגם האזרחים שנתקלים במאבטחים מתייחסים אליהם בכבוד ונותנים להם לבצע את עבודתם. אף אחד לא מעוניין להגיע לעימות מיותר עם מאבטחים קשוחים ונחושים.

חברות אבטחה רבות מסייעות למשטרה אשר סומכת על חברות השמירה השונות שיבצעו את תפקידם על הצד הטוב ביותר, מאחר והמשטרה לא יכולה להיות בכל מקום ולאבטח בכל רגע, כמו חברת האבטחה.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.