אבטחת אנשי עסקים המאוימים על ידי עבריינים

19.04.2012

מאת: אל"מ בני טל

בשנים האחרונות, אנו שומעים יותר ויותר על אנשי עסקים ובעלי חברות, גדולות וקטנות כאחת, אשר משפחות הפשע "הביעו התעניינות" בכספי הרווחים שלהם. לרוב, נקשרים מקרים אלו בפריחה יוצאת דופן אשר מסיטה מבטים רבים אל העסק, או לחלופין – הלוואות בשוק האפור. כיצד חברת אבטחה מקצועית יכולה להגן על אנשים אלו – על כך במאמר הבא.

חברת אבטחה | אבטחת אנשי עסקיםלא מעט אנשי עסקים, כאשר הם נקלעים לבעייה כלכלית, פונים לשוק האפור במקום לגופים המוכרים. נתינת הכספים בשוק זה היא עם אצבע קלה על ההדק, אך לא פעם הלווה לא שם לב שאקדח זה מופנה לראשו. וכך, אדם אשר צריך מליון דולר, מקבל 4 מיליון, סתם כדי שיהיה אקסטרה, ולא מצליח לעמוד בריביות האסטרונומיות.

לאט לאט, נכסיו של האדם אשר לא עומד בתשלומים, מועברים לידי משפחת הפשע ולאחר שאלו נגמרים – מתחילים האיומים על חייו ועל חיי משפחתו. לרוב האיומים הללו מתבצעים באישון לילה, על ידי בריונים המגיעים לביתו של הלווה, או לחלופין – מועברים דרך הילדים בכדי להבהיר את עצמת האיום. הלווה המאוים, לא מעיז אפילו לפנות למשטרה וכך לא פעם אנו שומכעים על אדם זה או אחר אשר שם קץ לחייו מהפחד.

החברה הטובים ששומרים על העסק

נוסף על מקרים אלו, ישנו תחום ה"חסות" (פרוטקשן), אשר בדרך כלל מופנה על ידי משפחות הפשע וחיליהן, לאנשי עסקים אשר נראה שמתפקדים יפה. במקרים רבים מדובר בבעלי מועדוני לילה, חברות למכירת רכבים, מפעלים וכו'.

בוקר בהיר אחד, מגיעה חבורה של "חברה טובים", מדברים עם בעל העסק ומבהירים לו כי "יש בעיות אבטחה כבדות המאיימות על העסק", אך הם מוכנים להגן עליו תמורת ל-40% מהרווחים. בכדי להבהיר עד כמה "בעיות האבטחה" רציניות, ההסבר מלווה בדרך כלל גם באגרוף או איום אקדח. אם יתנגד, איש העסקים צפוי למצוא את רכבו שרוף או את ביתו פרוץ.

לאחר שהאיש מתחיל לשלם דמי חסות שבועיים או חודשיים, התיאבון של משפחת הפשע גדל, וזו מצידה – מתחילה להגדיל את הדרישות עד שבעל העסק מוצא את עצמו מחוץ למפעל חייו.

אבטחת אנשי עסקים והפתרונות

התמונה של פרוטקשן לעולם התחתון היא רחבת היקף, אבל נעצרת בן רגע אם אנשי מקצוע כמו חברת האבטחה שלי – BTS, מטפלת בפרשה.השיטה שלנו היא להכנס אל תוך העסק ולחיי המאוים מיידית. אנו מאבטחים את איש העסקים ואת משפחתו, את הבתים ואת המכוניות בצורה הרמטית.

תוך כדי הפיכת סביבת חייו לסטרילית, אנו פונים למשטרת ישראל אשר משתפת עמנו פעולה בשמחה, תוך תיאום והבנות. השוטרים אוספים ראיות ומקליטים את שיחות האיומים של העבריינים. כל הצילומים והראיות למיניהן נאספות לידי תיק תביעה. במקביל, עורך הדין הבכיר שלנו, נכנס לתמונה ומטפל בכל הצד המשפטי במקצועיות.

המשפטן שלנו הוא איש קשרים אצל בכירי מערכת המשפט בארץ, דבר אשר מסייע לסגירת המעגל המושלם ליציאה מחיי האיומים: חברת אבטחה מנוסה, משטרת ישראל ופרקליטים בכירים. הניתוח הוא חד כיווני, מהיר ומוצלח.

מקרים אלו המגיעים אלינו, מסתיימים לרוב במעצרים קשים של משפחות הפשע וחייליהן, והסרת האיומים והייסורים מחייו של איש העסקים המאובטח.



קטגוריות:מאמרים

תגובה אחת על אבטחת אנשי עסקים המאוימים על ידי עבריינים