ביצוע הוצאה לפועל – מבצע לילי במושב

28.06.2012

לאור נסיונה הרב של חברת האבטחה שלנו בהוצאה לפועל של פקודות בית משפט, אנו מקבלים לא מעט פניות ופרוייקטים בתחום. לאחרונה, קיבלנו משימה במושב במרכז הארץ, אשר לפי צו בית משפט – היה צורך לפנות ממנו 50,000 עופות ולהעבירם לידי ההוצאה לפועל.

ביצוע הוצאה לפועלהחייב, נהג לשהעביר את חיות המשק ממקום למקום ברחבי הארץ וניסה להקשות על איתורו, כל זאת, בכדי לא לשלם את חובו על פי דין לביהמ"ש.

כשבוע לפני היציאה לשטח, איתרנו את החייב והצבנו תצפיתנים אשר עקבו אחריו ולמדו את ההתנהלות במשק. לאחר שיצרנו לעצמנו מערך של הגופים הנמצאים באזור, תנועת המשאיות, העובדים וכו', ניגשנו לביצוע צו בית המשפט.

מניעת התנגדות ותיעוד

בערב הכניסה למקום, הכנו מראש משאיות עם מתקנים מיוחדים להובלת לולים, ריכזנו את הכוחות והודענו למפקד התחנה באזור על כניסתנו למרחב (אנו תמיד מקפידים על ביצוע הפעולות לפי החוק ובתיאום עם כוחות הביטחון).בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר, נכנסנו למושב עם עשרות מאבטחים, אשר היו אמורים למנוע התקוטטויות מצד החייב ובני משפחתו אשר גרים גם הם במושב.

בשעה 5:30 לערך, התחלנו בהעמסת העופות, בזמן שחברי המושב מנסים למנוע מאיתנו לןבצע את עבודתנו. בתוך כך, הזעקנו את כוחות המשטרה בכדי שיוכלו לטפל במקרי האלימות בדרך החוק ואנו דאגנו לצלם כרגיל את כל פעולותינו לצורך תיעוד והוכחות לפעילות תקינה.

בשעה 7:30, יצאנו מן המושב אל מחסני ההוצאה לפועל, שם העברנו את הבעלות על העופות לידיהם לצורך מימוש החוב.

מבצע שכזה, הכולל לוגיסטיקה רבה ותכנון קפדני, החלק מהבאת פועלים מתאימים לתחום ועד ליצירת מערך אבטחה יעיל למניעת התנגשות פיסית עם המתנגדים, הינו חלק משגרת העבודה בחברת השמירה והאבטחה שלנו. וכך הגיע לסיומו מבצע נוסף של פעולת הוצאה לפועל בסביבה עויינת לאלימה.



קטגוריות:מאמרים

תגובה אחת על ביצוע הוצאה לפועל – מבצע לילי במושב