פינוי בכוח מתחם ביפו

05.02.2013

חברתנו מתמחה בפינוי בכוח. פינויים אשר דורשים מקצועיות רבה עם נסיון של 34 שנים ועבודה במסגרת החוק. חברת אבטחה | מאבק בדמי חסות

עורך דין אשר מייצג קבוצת משקיעים פנה אל משרדנו מאחר ומספר גורמים עבריינים פלשו למתחם ביפו אשר שייך במקור לקבוצת המשקיעים בייצוגו. המתח ביפו נמצא מתחת לפני השטח ורק מחכה לסיבה לעלות מעלה. החיים המשותפים של הערבים ביחד עם היהודים, פוליטיקה רבה גם מצד עיריית תל אביב, כוחות הביטחון ומשטרת ישראל שנמצאים בשטח וכל זיקוק קטן יכול לגרום לפיצוץ שיבעיר את יפו ולאחר מכן ידרדר את האזור כולו.

לבצע עבודה כזו ביפו יש להידרש לתיאומים רבים, עבודה מדוקדקת והשגת האישורים המתאימים. מדובר בעבריינים כבדים מהמגזר הערבי ביפו אשר סימנו את המתחם כך שבכל מצב הם צפויים להרוויח כסף – או שישלמו להם לפנות את המקום, או שהם יצליחו להשתלט על המקום וכך ירוויחו נכס שאמנם לא רשום על שמם, אך הם מתפקדים כמנהלי המקום.

כאן נכנס לתמונה עורך הדין הלוחמני. הוא פנה אלינו ובידיו הוכחות כי מזה 3 שבועות יושבים בשטח הפולשים בניגוד לחוק. מדובר בפלישה טרייה שלא עברה את מסגרת ה-30 יום ולכן אין כל צורך בהנפקת צווים מיוחדים או תיאומים והכל במסגרת הכוח הסביר שבעל הנכס יכול להחזיר לעצמו את השליטה בנכס שבבעלותו.מתוקף תפקידנו כחברת אבטחה בעלת ניסיון רב, נכנסנו לפעולה.

התארגנו לתצפיות ממושכות מבעוד מועד וקבלת מודיעין מקיף על מי נמצא בשטח, מהן השעות בהן יש יותר אנשים מאחר ולא מדובר בשטח המאפשר מגורים, נשארו במהלך הלילה רק מספר שומרים ושאר העבריינים חזרו במהלך היום לפקח על השטח. בנוסף  אירגנו קבלן גידור מקצועי שיכול במספר שעות לגדר את המקום ב-3 מטר גובה ולהציב שערים מיוחדים. הוחלט להגיע בשעות הבוקר המוקדמות ולפעול.

הגענו בשעה 4 בבוקר להתכנסות והוחלט כי בשעה 4:30 אנו נכנסים למקום ומפנים את כל משיגי הגבול מהשטח. הקבלן מתחיל לעבוד ומגדר את המקום ויוצר מחנה צבאי לכל דבר. הגענו כ-70 אנשי בטחון חסונים ומנוסים שערוכים לקרב אמיתי. ידענו כי אמנם ישנם בשטח מספר שומרים, אך עם האמצעים הטכנולוגיים של היום, יכולים להגיע עוד עשרות אנשים בתוך דקות אחדות. נכנסנו למקום והשומרים אשר נבהלו ככל הנראה מהמסה של האנשים ברחו בהינף יד. הקבלן התחיל לגדר את השטח ובמקביל ניתקנו מים וחשמל והתבצרנו במקום.

בסביבות השעה 8 בבוקר החלו להגיע ראשוני הפולשים. הגדר הייתה ממוקמת ואנו הסברנו להם כי המקום חזר להיות בבעלות בעליו החוקיים ושלהם אין מה לחפש שם יותר. לצערנו נגררנו לעימותים מינוריים ועל אף העובדה שהחלו להגיע אנשים מהסביבה בניסיון לסייע להם, הובהר להם כי לשם הם לא ייכנסו יותר. התחלנו להיערך לשהות ארוכה במקום. הורדנו את כוח האדם, הקמנו חדר בקרה עם מצלמות, תאורת חצר עד אשר הלקוח יחליט מה הוא עושה עם הנכס.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.