איך בוחרים חברת אבטחה ?

17.03.2013

מדינתנו הקטנה נחנה בהרבה מאוד סגולות חיוביות שהופכים את המגורים במדינת ישראל למיוחדים במינם. אין ספק שזהו הבית שלנו ובניגוד למקומות אחרים בהם נרגיש תמיד זרים, מדינה המיועדת בעיקר ליהודים הופכת להיות המגרש הביתי של כולנו. עם זאת, בתוך אגף החסרונות שניתן למנות הקשורים למדינתנו – המצב הביטחוני הוא כזה שנחשב לבעייתי במיוחד.

בני טל - בחירת חברת אבטחה

בני טל – בחירת חברת אבטחה

מעבר לכך שאחוזי הפשיעה בעולם עולים מדי שנה בשל כל מיני גורמים (כלכליים ומוסריים כאחד), במדינתנו ניתן להתייחס גם לכל המצב הביטחוני מצד אויבנו הקמים עלינו – זו גם הסיבה שגורמים שונים המנסים לקיים ולארגן אירוע מסוים פונים לחברת אבטחה שתסייע להם בשמירה על הסדר. חברות אבטחה בישראל הן בעלות פופולריות גדולה מאוד כיוון שפשוט לא ניתן יהיה להסתדר בלעדיהן. מעבר לצורך לשים סדרנים בכניסה לאירוע, מדובר גם בשמירה על הסדר מפני אלימות ודאגה לכך שחלילה לא יקרה מצב שהציבור חשוף לסכנה כלשהי.

אירועים שונים המצריכים פנייה לחברת אבטחה
בין האירועים השונים ניתן למנות חתונות, בר מצוות ושלל שמחות הגורפים התקהלות גדולה של אנשים במקום אחד – אז השימוש בחברת אבטחה יהיה בעיקר לשמור על הסדר. מצב אחר הוא קיום הופעה כל שהיא (מוזיקלית, סטנדאפ, משחק ספורט וכד') הדורשים סדרן שיעמוד בכניסה ויבדוק את תכולת הציוד אשר האנשים הנכנסים למקום נושאים עליהם ויוודא שאין בה כל דבר חשוד או מסוכן. מקרה נוסף הוא צורך בשמירה והגנה על אישיות מסוימת חשובה, הדורשת מאבטח צמוד שנושא נשק ומנוסה בתחום האבטחה כך שידע להתמודד עם כל סיטואציה מסוכנת שעלולה להיווצר.

איך בוחרים הלכה למעשה חברת אבטחה?
התחרות הרבה בתחום והביקוש הגבוה לחברות אבטחה בארץ גורמים לכך שישנן לא מעט חברות המציעות את השירותים. כמובן שכל חברה מצהירה שהיא הטובה ביותר בתחום, ואנו נותרים מבולבלים וחסרי אונים – איך בוחרים חברת אבטחה? התשובה לכך פשוטה: ראשית, לא קופצים על ההצעה הראשונה שאנו מקבלים ובודקים היטב שמדוברת ביוצאי צבא, בעלי ניסיון בהחזקת נשק ותפעולו. מעבר לכך, חשוב שהחברה תהיה מוכרת ובעלת ניסיון חיובי עם אנשים שהמליצו עליה.

מומלץ להיעזר בקולגות או אנשים שבבעלותם אתר אירועים שימליצו לכם מניסיונם החיובי על איזו חברת אבטחה שאיתם עבדו וסיפקה את הסחורה נאמנה. חשוב גם כאן, לקבל את הדברים בעירבון מוגבל ולבדוק אותם לעומק – לא כל מה שמישהו בא ואומר לכם הוא מה שצריך לקבוע כיצד תפעלו.

מומלץ מאוד לנסות לראות ביקורות על חברת האבטחה בה אתם מתעניינים דרך האינטרנט, לחקור מעט על פועל ידיה ומשך הזמן שהיא מתעסקת בתחום. מעבר לכך, כדאי לברר מי אלו האנשים שהחברה מעסיקה ומה הניסיון שלהם באבטחה. ככל שתפעלו יותר מאחורי הקלעים, כך תגדילו את הסיכויים שלכם למצוא את המצרך האיכותי והטוב ביותר.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.