כל מה שרציתם לדעת על אבטחה אלימה

08.04.2013

אבטחה אלימה כשמה כן היא נדרשת בדרך כלל כמנוס אחרון וזאת לאחר שלשם המחשה פולשים אשר השתלטו על נכס שלא כדין מסרבים לפנותו אף על פי שנעשתה אליהם פנייה מצדו של בעל הנכס. במקרים כאלה ישנה חשיבות רבה לשאלת הזמן שעבר בין הרגע שבו השתלטו הפולשים על הנכס לבין הרגע שבו נערך הפינוי על ידי חברת האבטחה המקצועית. מדוע?

הסיבה לכך היא שאם לא עברו 30 יום ממועד ההשתלטות על הנכס יכול בעל הנכס לפנות לחברת אבטחה פרטית המתמחה בפינוי מבנים וזאת על מנת שהחברה תעשה את מה שנדרש ממנה – וזאת מבלי להזדקק לצו פינוי רשמי מבית משפט. בדיוק מהסיבה הזו, אם ביום בהיר האחד הנכס שרשום על שמכם הפך לנחלתם של אחרים, אל תבזבזו ולו רגע אחד ופנו לחברה המתמחה בפינוי מבנים בהקדם האפשרי.

למקסם את אלמנט ההפתעה
האבטחה האלימה היא כאמור מוצא אחרון אך על חברת האבטחה להיערך למבצע הפינוי כאילו מדובר בזירת מלחמה של ממש. לשם כך, על חברת האבטחה לאסוף מבעוד מועד את המודיעין הנדרש על כמות הפולשים ועל אורח החיים שהם מנהלים במקום. לאחר שכל המודיעין נאסף, הגיע הזמן להתכונן למבצע הפינוי ולהגיע בשעה שבה ניתן יהיה למקסם את אלמנט ההפתעה כך שההתנגדות תהיה מינימלית ככל הניתן.

חשוב מאוד להגיע למקום עם כמות גדולה של מאבטחים במפתח של לכל הפחות שני מאבטחים על כל פולש. ברור ונהיר הוא שיש להקפיד על כך שהמאבטחים שיגיעו יהיו חסונים וחזקים – וכאלה שלא יחששו מעימות אם וכאשר יתפתח. עם הכניסה למתחם הדבר הראשון שנכון יהיה לעשות הוא לפנות לפולשים ולהבהיר להם שהמשחק נגמר ושהגיע זמנם לפנות את הנכס.

במידה ועושה רושם כי אין בכוונתם להתפנות כפי שביקשתם, חשוב לא לחשוש מהפעלתו של כוח סביר במסגרת החוק. על המאבטחים לשדר לפולשים מסר מאוד ברור – לא כדאי לכם להתעמת איתנו אך אם אתם מעוניינים בעימות פיזי – אנחנו לא ניסוג אחורה. חשוב לזכור כי מומלץ לתעד בוידאו את כל שלבי הפינוי מהרגע שנכנסתם למתחם וזאת על מנת שתוכלו להראות כי לא חרגתם מגבולות השימוש בכוח הסביר במידה והשאלה תעלה בשלב זה או אחר בבית המשפט.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.