טיפים לאבטחה עצמית בזמן ספורט בשעות הלילה

15.07.2013

המודעות לספורט גדלה ומבורכת, אבל האנשים שעושים ספורט בשעות הלילה חשופים יותר לפושעים פוטנציאליים שעלולים להסב להם נזק. במציאות שבה אנחנו חיים, הפעילות הספורטיבית נדחקת לשעות הלילה, אחרי שאנשים מסיימים את חובותיהם בעבודה ובמשפחה.

בני טל - אבטחה אישית בזמן ספורט

אבטחה עצמית בזמן ספורט בשעות הלילה

ריצה, רכיבה על אופניים, או הליכה מהירה, נדחקים לשעות מאוחרות, לעתים אחרי 22:00, ובמיוחד אם מזג האוויר בחוץ קייצי. הדבר מאפשר לרבים לחוש מעט פרטיות ולבצע פעילות שוברת שגרה, אבל בשעות האלה, הסיכוי שהם יהיו נתונים לפשע, הולכת וגדלה – שכן אלה שעות אטרקטיביות עבור תוקפים וגנבים שמנצלים את החשכה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להיות בטוחים יותר בזמן הפעילות הספורטיבית.

3 כללי מפתח שיעזרו לכם באבטחה עצמית בעת פעילות ספורט

  • לקחת חבר – אין ספק שחבר משותף שאיתו ניתן לבצע את הפעילות הספורטיבית, הוא יתרון עצום לאבטחה העצמית שלכם. פושעים רבים פשוט מסתתרים ומחכים להזדמנויות לתקוף אנשים בודדים ולהפתיע אותם. כשתקיפה כזו מבוצעת, האדם המותקף איננו מוגן בדרך כלל. ברגע שיש איתו אדם נוסף, הסיכוי שהם יותקפו קטן מאוד. רוב הפושעים מעדיפים לתקוף בני אדם כשהם לבד וללא הגנה, ולא ינסו לתקוף שני אנשים ויותר.
  • לשים לב למתרחש סביבכם – בין אם אתם יוצאים החוצה לבד או עם חבר, תמיד שווה להיות מודעים למה שקורה בזמן הריצה מסביבכם. מומלץ לא לרוץ או לרכב על אופניים באזורים פחות מוארים. כמו כן, לאלו מכם שאוהבים להאזין למוסיקה במהלך הריצה, מומלץ לכוון את עוצמתה לרמה סבירה כדי שיהיה ניתן לשמוע אם מישהו מתקרב.
  • אם ניתן, קחו אמצעי הגנה – כל אדם יכול להיתקל בגנב או בתוקף בזמן פעילות ספורטיבית בחוץ, ולכן מומלץ, עד כמה שהדבר אפשרי, לשאת אמצעי להגנה עצמית כמו נשק, ספריי פלפל ועוד. אם הדבר מכביד עליכם בזמן הפעילות, ניתן כמובן ללמוד הגנה עצמית. אמצעי ההגנה האלו הם לא פתרון הגנה מבטיח מבחינת אבטחה, ונועדו רק על מנת לנטרל את התוקף, כדי לברוח ולהתקשר למשטרה.

חברת האבטחה BTS הוקמה לפני יותר מ-30 שנה על ידי אל"מ (מיל.) בני טל, שנחשב לאחד מראשוני תחום אבטחת האישים למגזר הפרטי. כיום החברה פועלת בארץ ובעולם ובעלת ארבע זרועות מרכזיות. ניתן ליצור קשר 24 שעות ביממה בטלפון 03-5272874/9.

 



סגור לתגובות.