אמצעי אבטחה עבור האוכלוסייה המבוגרת

30.07.2013

רבים מבני האוכלוסייה המבוגרת נמצאים בבית בחלק גדול משעות היממה. בעבר כבר דיברנו על הצעדים הנדרשים להבטחת שלום האוכלוסייה המבוגרת, וכעת נראה כיצד הטכנולוגיה מקלה עליהם את החיים, בזמן שילדיהם יכולים להשתמש במערכות בקרה כדי לוודא שהכל בסדר.

כיום נמצאות בשוק מערכות אבטחה רבות שמטרתן לעקוב ולפקח על בני האוכלוסייה המבוגרת כאשר הם לבדם בבית נסקור כמה מהן:

  • לחצן מצוקה. כידוע, לחצני המצוקה של ימינו מאפשרים שירותים ומגוון אפשרויות. כאשר אתם בוחרים מערכת כזו, בחרו במערכת שמאפשרת מעקב שוטף אחר הקשיש ואפשרות להזעיק כוחות הצלה. חשוב מאוד שלאדם המבוגר תהיה אפשרות להזעיק עזרה מבחוץ במקרה חירום.

    אבטחה עבור האוכלוסייה המבוגרת

    אבטחה עבור האוכלוסייה המבוגרת

  • מערכת ניטור. בני המשפחה והאדם המבוגר יכולים להירשם לשירות חיצוני של מעקב ופיקוח, שמאפשר לקבל התראות במקרים שבהם יש בעיות בביתו של הקשיש. כך, בני המשפחה יכולים לבחור אם לטפל בבעיה בעצמם או לבקש את עזרת השירותים המתאימים.
  • גלאי תנועה. זהו אמצעי אבטחה לכל דבר, וניתן להשיגו בחנויות ייעודיות לציוד אבטחה. הגלאים רבים, אבל ניתן להסתפק במערכת בסיסית לגילוי תנועה שבאמצעותה אפשר לראות מרחוק באיזה חדר נמצא הקשיש ברגע נתון. מערכות מורכבות יותר יעקבו גם אחר מצב הדלתות ואחר אלמנטים נוספים בבית, הכל בשם אבטחת הקשישים.

כמובן שישנן בשוק עוד מערכות אבטחה רבות שמטרתן לשמור על האוכלוסייה המבוגרת. נציין כי במקרים מסוימים, גם אמצעי האבטחה לא יוכלו לסייע לקשישים במקרי חירום כמו חלילה תקיפה, ולכן עליהם להיות מודעים למצבם ולנקוט משנה זהירות. שילוב של מודעות וזהירות יחד עם אמצעי אבטחה שונים, יפחיתו את הסיכויים למקרים לא נעימים.

חברת האבטחה BTS הוקמה לפני יותר מ-30 שנה על ידי אל"מ (מיל.) בני טל, שנחשב לאחד מראשוני תחום אבטחת האישים למגזר הפרטי. כיום החברה פועלת בארץ ובעולם ובעלת ארבע זרועות מרכזיות. ניתן ליצור קשר 24 שעות ביממה בטלפון 03-5272874/9.



סגור לתגובות.