אבטחה אלימה על ידי חברת אבטחה

04.12.2012

האבטחה האלימה הוא תחום התמחות לא פשוט המצריך ניסיון רב שנים הנצבר תוך טיפול במאות מקרים דומים אשר הצריכו אבטחה מסוג זה. כיום, כמות קטנה למדי של חברות המספקות פתרונות אבטחה מתמחות באבטחה אלימה ומכאן שזהו בדיוק הערך המוסף של חברת האבטחה בי.טי.אס סקיורטי, בניהולו של אל"מ (במיל') בני טל. בני טל - אבטחה אלימה

חברת האבטחה בי.טי. אס סקיוריטי פתחה לראשונה את שעריה לפני יותר משלושה עשורים ולאורך כל התקופה הזו לא חלף ולו יום אחד שבו לא היה עלינו התמודדנו ולהיאבק עם גורמי פשיעה שאיימו על שלומם של לקוחותינו.

הניסיון מלמד כי כניעה לאיומים רק תגדיל את תדירותם

העבריינים ומשפחות הפשע יודעים היטב שאנשי העסקים והאזרחים שעליהם הם מאיימים, חוששים באופן טבעי לחייהם ולחיי משפחותיהם ולכן סביר כמובן להניח שבקשותיהם ייענו – או שזה לפחות מה שהם חושבים. אנחנו לא נותנים לזה לקרות ומקדישים את כל המשאבים העומדים לרשותנו על מנת להגן על הלקוחות שפונים אלינו. זאת ועוד, למרבה הצער, ישנן מדינות בהן גם המשטרה מייצגת את הפשע והרוע ולכן ברור ונהיר הוא שהמאבק קשה יותר, אך גם שם – אנו יוצאים עם ידינו על העליונה. על מנת לעקוף את ציר הפשע המקומי אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מטה האינטרפול העולמי.

לחימה בלתי מתפשרת היא שם המשחק

במקרים לא מעטים, הלחימה הבלתי מתפשרת הופכת לשם המשחק, הצוות המיומן המועסק בחברתנו אינו מפחד מדבר – לרבות מחילופי ירי או שימוש ברימונים ואף בתחמושת כבדה יותר. המאבטחים המקצועיים שלנו הם אנשים שלעולם לא נרתעים מעימות ועומדים כחומה בצורה אל מול העבריינים ופורעי החוק שמרימים את ראשם. תוך זמן קצר מבינים הפורעים כי הגיע זמנם להתקדם הלאה – הם יודעים שהפעם הם לא ישיגו את מבוקשם.

למען הסר ספק נדגיש כי נוהלי האבטחה האלימה בהם אנו עושים שימוש עומדים בקנה אחד עם ספר החוקים וזוהי בדיוק הסיבה שבגינה אנו עובדים אך ורק עם אנשי חברות ואנשי עסקים לגיטימיים ולא יעלה על דעתנו ולו לרגע אחד לשתף פעולה עם משפחות פשע או עם לקוחות פרטיים שלא עמדנו על טיבם.

לסיכום, בגלל השם הטוב והמוניטין החיובי שהפך למנת חלקה של חברתנו, וזאת כפועל יוצא של מאות מקרים דומים בהם טיפלנו, הרי שבפועל אנו נמנעים כמעט תמיד מעימותים אלימים של ממש אך בה בעת מצליחים להרתיע את הצד השני שחושש מעימות ונסוג מבעוד מועד.

אחרי הכל, כולנו נסכים הרי על כך שהמצב האופטימלי הוא כזה שבו מגיעים לזירה ומסיימים את הסכסוך אחת ולתמיד ללא כל צורך בעימות אלים או אבטחה אלימה.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.