אבטחה אלימה של איש עסקים שהסתבך

07.03.2013

אנשי עסקים מותירים אחריהם לעתים חובות לנושים לא ידידותיים במיוחד ומסכנים את עצמם ובעיקר את הסובבים להם.

בני טל - אבטחת אנשי עסקים

בני טל – אבטחת אנשי עסקים

לפני מספר ימים פנו אלינו הוריו של איש עסקים, שהיה מאוד אמיד, אך לדאבוננו הסתבך בחובות בשווי מאות מיליוני דולרים לשוק האפור. הוא נותר חייב כספים רבים לאנשים, קבלנים וחברות ונאלץ להכריז על פשיטת רגל. את האנשים הפרטיים שהוא עדיין חייב להם כסף זה לא מספק, מאחר והם מעריכים כי עדיין יש לו כסף. הם הגיעו אל המשרדים שלו, בזזו אותם, אך לא הסתפקו בכך והגיעו אל הבית שלו, איימו על המשפחה והילדים. איש העסקים ברח מהארץ והוריו מודאגים. הם רוצים אבטחה צמודה עליהם, על האישה ועל הילדים.

מאחר והביקורים בבית שלהם הפכו תכופים כל כמה שעות, ביקורים מאיימים ואלימים, החלטנו להעביר את המשפחה לבית מרוחק., החלפנו את מספרי הטלפון ולמעשה ניתקנו אותם מהעולם הקודם שלהם. את הרכבים הפרטיים החבאנו בחניון תת קרקעי בעיר אחרת והצבנו אבטחה צמודה סביב הבית בכדי שלא ישרפואותו או יבזזו. משרדי החברות כבר הושכרו לשוכרים חדשים, כך שידענו כי שם לא תהיה לנו יותר בעיה.

הצבנו אבטחה סביב הבית, הצבנו מצלמות, תאורה מאוד חזקה ומאבטחים גלויים בכל מקום על מנת לעצור כל אפשרות להרס של הבית. לעומת זאת, האבטחה על המשפחה הופכת להיות קשה יותר, מאחר והילדים לא מבינים מדוע הם לא מגיעים לבית הספר ולגנים, נוהל החיים של האישה משתנה והם אינם מוכנים לחבור אל הבעל בחו"ל. הם לא מבינים מדוע עליהם להסתתר ולרדת בינתיים מתחת לרדאר, רחוקים מהסביבה הטבעית שלהם, הציוד האישי והחברים.

מציאות חייהם השתנתה ללא היכר, אך זו המשימה שהוטלה עלינו וככה אנו רואים את עצמנו ממשיכים עד אשר יימצא פתרון או עד שהגובים יחליטו לוותר וירימו ידיים. מבחינתנו אנו ערוכים לאבטחה שיכולה להימשך לתקופה של עד שנה וחצי.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.