אבטחה לאזרחי ישראל מעבריינים

02.01.2013

המאמר נכתב על ידי אל"מ (במיל') בני טל – מייסד ובעלים של חברת האבטחה בי.טי.אס סקיוריט

אנו עדים לאחרונה לפרסומים רבים על מלחמות עבריינים. נדמה כי כעת נחצו הקווים האדומים. בפתח תקווה מתרחשת מלחמת עולם של ממש על שטחי מחייה של העולם התחתון. הכנופיות טובחות אחת בשנייה ומבצעות פיגועים מחוץ למתנ"ס. רק לאחרונה פורסם באתר וואלה על פיצוץ שהחריד את שכונת עמישב בעיר כאשר גבר בן 45 נהרג מהפיצוץ שהוצמד לאופנוע חונה. תושבי העיר השקטה בדרך כלל חיים בפחד מאחר וזהו הפיצוץ השלישי שמרעיד את מנוחת התושבים.

אזרחי העיר חיים בפחד
אזרחים רבים בעיר חיים בפחד ולא מסתובבים ברוגע בעיר ואפשר להבין אותם. העבריינים מסתובבים ללא מורא בעיר, מתנהגים ככל העולה על רוחם ואילו האזרחים שומרי החוק הם אלו שחיים בפחד. יש להפעיל על אותם עבריינים כוח בלתי סביר שיגרום להם להוריד פרופיל ולפחד. אנו בחברה יודעים להעפיל כוח סביר ובמידת הצורך במצבים קיצוניים להפוך אותו לכוח בלתי סביר.

מדינת ישראל הצליחה לבצע סיכולים ממוקדים לפגיעה בטרוריסטים וגרמה להפסקת הפיגועים, מדוע לא לעשות כל מה שצריך על מנת לעצור את אלימות העבריינים הגואה ברחובות ? אותם עבריינים חייבים להבין כי אין להרוג במתנסים וברחובות ולהסתכן בפגיעת חפים מפשע.

כיצד מטפלים בבעיית העבריינים ?
יש לקחת דוגמה מראש עיריית ניו יורק לשעבר ג'ולייאני שעצר בנחישות את העולם התחתון בשיטות אלימות וחריפות מאלה הנהוגות בישראל. על המשטרה להתגייס יחד עם השב"כ והפרקליטות למלחמה בפשע ולפעול ללא פשרות. המשטרה חייבת ליזום ולהיות דינמית במלחמה הקשה הזו על מנת להגן על האזרחים שומרי החוק.

חובה לאבטח את אזרחי ישראל ולשמור על ביטחונם. כמו שהצבא עושה בנאמנות מול אויבנו המקיפים אותנו מבחוץ, חייבים לאבטח את האזרחים מבפנים. החברה שלנו יכולה להתמודד בהצלחה עם הפשע בצורה היחידה אותה מבינים הפושעים – כוח. זו הדרך היחידה לנהל את המלחמה ולנצח בה.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.