אבטחת הילולת הרב איפרגן בנתיבות

04.07.2012

כמדי שנה, גם הפעם התבקשנו לאבטח את הרב איפרגן ואורחיו, בהילולה המתקיימת בנתיבות, במתחם הקבר של אביו ז"ל. ההילולה מרכזת ומנקזת בערב אחד, את כל אנשי העסקים הבכירים בארץ, חברי כנסת, אנשי משטרה בכירים וכמובן – את קהל המאמינים אשר מתכנסים לכבודה.

צפו במאבטחי BTS-Security, מאבטחים את הרב בהגעתו למתחם:
 

בבוקר שלפני ההילולה, אנו מגיעים לשטח ומפקחים על עבודות הארגון, לרבות סינון אנשי המקצוע אשר מגיעים לעבודות וכמובן – סריקת באזור שוב ושוב ליצירת שטח סטרילי ככל האפשר. צוות זה, אשר נקרא צוות א', עוסק במשימות אלו, בתיאום המשטרה המקומית ואנשי הרב איפרגן, אשר נמצאים כל הזמן במתחם ומכינים את האירוע לקראת הערב.

בסביבות השעה שש בערב, מגיע צוות האבטחה העיקרי, אשר נפרש ומתפרש על כל השטחים באזור ותופס פיקוד על עמדת הבמה ועמדות הכניסה והחניונים.

אבטחת אישים | חברת אבטחה

בשעה שבע לערך, הקהל מתחיל לזרום אל ההילולה ואנו עורכים את הסינון והבידוק, אשר כולל בידוק אישי ובדיקת חפצים בכניסה מתחם. מאוחר יותר, כאשר מגיע הרב איפרגן ואורחיו המכובדים, אנו אמונים על בטחונם האישי ויוצרים חיץ בין פמלייתם לקהל האורחים הצובא עליהם ומנסה לגעת ולו לרגע בידו של הרב.

כאשר מתחיל הטקס, מתיישבים המכובדים על הבמה והקהל מנסה שוב להתקרב ככל האפשר. זהו ערב מאוד לחוץ מבחינת האבטחה וישנו לחץ של אלפי אנשים, אשר מצד אחד מנסים לשמור על קדושת האירוע ומצד שני – רוצים להרגיש קרובים ככל הניתן לרב ולאורחיו.

באזור חצות, עולים הרב והמאמינים אל מתחם הקבר ומתפללים ולאחר מכן אנו מלווים את הרב בדרכו לביתו דרך ההמון המתרגש. כמו כן, אנו מלווים את האורחים המכובדים עד להגעתם בשלום, איש איש ליעדו.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.