אלי טביב והאבטחה מפני האוהדים האלימים

מאת: אל"מ במיל. בני טל

מזה חודש ימים שמשפחת טביב-אשכנזי (אלי טביב ודנה אשכנזי)מקבלת איומים ונרדפת על ידי אוהדי הפועל תל אביב. אם מישהו עדיין ממשיך להתכחש לכך – השלט כבר על הקיר ואם הדבר לא יטופל מיד – האסון גם יקרה.

לפני כשבוע, בזמן שאלי טביב עצמו שוהה במיאמי, נזרק רימון עשן לחצר ביתו, בעוד אשתו וביתו נמצאות בבית. זוהי עליית מדרגה המוכיחה כי האיומים כלפי טביב הינם ממשיים וגולשים לכיוון טביב עצמו ובני משפחתו ולא נשארים רק בגד מילים.

המרגיעים יגידו כי מדובר רק ברימון עשן, אך הרימון באותה מידה יכל להיות רימון רסס. לא מעטים המקרים בהם גם נסיונות להבהיל את המאויים – נגמרו בשפיכות דמים עקב טעות של המבצעים. יותר מכך, אין לי שום ספק כי אם טביב עצמו (שיש סיכוי שנשאר במיאמי בעצת יועציו) היה בארץ, האלימות היתה עולה מדרגה נוספת.

אוהדים אלימים ופחדנים
מבין אוהדי הכדורגל הישראלי ישנם אנשים אלימים ברמות הגבוהות ביותר שבחברה הישראלית. אני מקווה מאוד שמשטרת ישראל תבצע את עבודתה כיאות ותפעל כנגד פורעי החוק ביד קשה. לא אתייחס אפילו לשאלת ה"נכון או לא נכון", אין שום הצדקה לפעולות אלימות כנגד אף אדם ולבטח שלא כנגד ילדה בת שמונה ואישה, על ידי עבריינים אשר זורקים רימון ומתחבאים.

לאור המצב, על אלי טביב, למרות שהוא שוהה במיאמי, לדאוג לאבטחה אישית וצמודה לו ולבני משפחתו. החבר'ה האלימים הם בעלי קשרים ועשויים אף להרחיק לכת ולנסות לפגוע בו במקום מבטחיו מעבר לים.

לשבור את השגרה ולמדר מידע
האבטחה על בית משפחת טביב צריכה להיות הדוקה, מסיבית ואלימה בהתאם לפעולות שכנגדו, בכדי שבמקרה של תקרית, ניתן יהיה לתפוס את הפושעים ולהביאם למשטרה. חוץ מהמאבטחים, יש להקים מערכת טלויזיות במעגל סגור, בכדי לצלם ולצפות בכל הבית וסביבתו. כמו כן, רצוי להעביר את המכוניות למחסן ולהשתמש במקומן ברכבים שכורים אשר יוחלפו כל יומיים שלושה בכדי להקשות על מעקב וזיהוי. החשוב ביותר – לא לחיוב ברוטינה קבועה, אלא לשנות תוכניות, למדר מידע וכדומה.

לסיכום, אני בטוח שהמילה האחרונה עוד לא נאמרה ושהאוהדים לא יוותרו עד אשר יוציאו את טביב מהמועדון – בכל מחיר.  עד אז, על כל בני משפחתו של טביב להיות מאובטחים בכל זמן נתון ובכל מקום, על ידי מאבטחים חמושים ומקצועיים.



קטגוריות:מאמרים