אל"מ בני טל – עונש מוות לרוצחים, עכשיו!

10.05.2012

מאת: אל"מ בני טל

שוב אנו נתקלים באותן התמונות המזעזעות, אך אין מדובר בפיגוע חבלני או במלחמה, אפילו לא ברוצח לאומני בודד. מדובר ברוצח קר ואכזרי מאין כמוהו – בן הנוער עם הסכין. יושבת לה משפחה בערב שישי, עם שני ילדים קטנים וחושבת שהיא מוגנת מכל רע. רעש מבחוץ, בקשה תמימה להתחשבות ולפתע שוב אותה שלולית הדם המציפה את רחובותינו.

צפו בסיקור רצח גדי ויכמן מתוך MAKO:

בישראל 2012, אדם יכול לקפח את חייו תוך שניות, על לא עוול בידיו. הקורבן נותר כמו חיה פצועה בשטח, ממתין למותו, המשפחה הופכת ליתומה והכאב נשאר לעד.

הטרגדיה הזו, חוזרת לדאבוננו פעם אחר פעם בשנים האחרונות. אנשים לא חוששים לקחת את חייהם של אחרים, דוקרים, יורים, פוצעים ורוצחים. נהגים פוגעים ובורחים וחושבים ששום דבר לא יקרה להם. האמת היא, שהם צודקים.

חקירה קצרה ומאסר קצר עוד יותר

חבורת הרוצחים, אשר לקחה את חייו של גדי ויכמן ז"ל, נלכדה מהר ועל כך מגיע צל"ש לחוקרים אשר לקחו חלק בחקירה. הבעיה מתחילה כאשר מבינים שרוב המעורבים ישבו בכלא מספר שנים בודדות (אם בכלל), הרוצח עצמו יקבל מאסר עולם קצוב על הריגה (ולא על רצח) ובתוך מספר שנים הם יהיו כולם חופשיים, עם כיפה על הראש שתישאר מימי תרגילי ההגנה במשפט. למשפחת ויכמן לא יהיה עוד חופש מהאבל ושום התנהגות טובה לא תקצר את אבלם בשליש.

סעדו, ויכמן, קרפ ורבים אחרים שנפלו קורבן על מזבח הבריונות והערצת הסכין, הבהירו לנו דבר אחד – ללא עונש מוות לא תתקיים הרתעה. ברגע שיש לבית המשפט הוכחות מצולמות – יש לקבוע עונש מוות. פתאום כקסם, אנשים כבר לא יעזו לצאת סתם כך עם סכין מהבית, כי הם יבינו שמחיר השימוש בה הוא חייהם שלהם. במקום להשתחרר לאחר מספר שנים של מאסר נוח ותמיכה מהמדינה, הם פשוט ישלחו אל הכסא החשמלי.

צפו בסיקור גזר הדין מתוך חדשות 2:

להכיר במציאות ולפעול

זה מובן, מדינת ישראל לא יכולה לשמור על כל אזרח ובכל מקום, בשום מקום בעולם לא ניתן לעשות זאת. המשטרה מבצעת פעולות למניעת אירועים פליליים ואירועי פח"ע, ישנם השיטור העירוני, השיטור המשולב ושאר גופי בטחון, אך הם לא יכולים להיות בכל מקום כל הזמן.

עם רדת הלילה, יוצאות חבורות הביריונים אל הרחובות והגנים, נערים ונערות צורכים סמים, שותים אלכוהול ומעודדים זה את זה להוכיח את עליונותם. ברגע שהדברים משתבשים – הסכינים נשלפות. עונש מוות יעזור להשאיר את הסכין בבית. עונש המוות יגרום לנהג פוגע לעצור ולנסות לסייע לנפגע. כל אדם בכל גיל ידע כי האגרוף, הסכין והאקדח, הם כולם הכרטיס שלו לכסא החשמלי.

המחיר של משפחה יתומה והרוסה צריך להיות עונש מוות!

אז לפני הורדת מחירי הדלק, לפני המלחמות עם העולם, הגיע הזמן לדאוג לצדק החברתי האמיתי ולשים סוף לשלטון האיימים של בריוני הרחוב. עונש המוות יחד עם שפיטה מהירה ונוקבת, יסייעו תוך זמן קצר לצניחת גרף הפשיעה אל עבר האפס.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.