כוח מג"ב הוכנס לאבטח את תושבי דרום תל אביב

19.03.2013

האם הכנסת כוח מג"ב לאיזור דרום תל אביב יכול לפתור את בעיית הפשיעה והאלימות מצד המסתננים ? או שעלינו לשקול חלופות נוספות.

בני טל - מתוך הכתבה בNRG על מאבטחי מגב

בני טל – מתוך הכתבה בNRG על מאבטחי מגב

השבוע התבשרנו כי יחידת מג"ב הכוללת 50 לוחמים צפויה להיכנס לעבודה מלאה בתחנת השכונות הממוקמת בדרום תל אביב. תוספת כוח האדם מהווה תוספת חשובה ומרתיעה, אך לצערנו עדיין מדובר בטיפה בים מאחר והמסתננים הם בסדר גודל של עשרות אלפים אשר מסתובבים סביב השעון במטרה לחפש היכן לפרוץ ולגנוב, היכן לאנוס ואיפה רק לבצע פשעים מאחר והם אינם רשאים לעבוד, הם בגדר מסתננים שזו הדרך היחידה שלהם לשרוד במדינה.

פתרון יעיל הוא להעביר את המסתננים אל מתקנים הממוקמים מחוץ לאיזור תל אביב, בנגב ובמדבר עד אשר הממשלה תעביר אותם חזרה למדינה שלהם. יש להעניק להם תמריצים כספיים על מנת לחזור למדינה שלהם ומאחר וטוב להם פה זה לא יהיה קל. המסתננים חושבים כי כאן יהיה להם יותר טוב והם לא ירצו לחזור למדינה שלהם. הממשלה צריכה לנהוג בהם כמו בטרום פיגוע, מאחר ולא ירחק היום בו יתחילו מעשי הטרור של המסתננים.

יש לדאוג כי המסתננים ידעו באופן חד משמעי כי יש כללים להתנהגות במדינה. הפתרון הטוב ביותר יהיה להעביר יחידות רבות של אנשי מג"ב לאזור ולא להסתפק בחמישים לוחמים, אלא כמה מאות. בשלב מסוים יש לדאוג להעביר חיילים מיחידות לוחמות שיעשו בט"ש באזורים הבעייתיים. פתרון אפקטיבי נוסף יהיה לקחת כמה מאות מאבטחים חסונים ומנוסים שיבצעו פטרולים בתל אביב. מאבטחים אשר יגיעו מחברות אבטחה אלימה כמו חברתנו שעשתה זאת בעבר. חברת אבטחה אלימה יכולה להשיב את הסדר באזורים בעייתיים. המסתננים צריכים לפחד ממאבטחים חסונים שיכולים לפעול בכוח סביר על מנת שהתושב הישראלי שגר בדרום העיר, או הבחורה שחוזרת מבילוי לא יפחדו.

מסתננים ופורעי חוק יירתעו מהפעלת כוח. הם צריכים לפחד מאנשי הביטחון שישמרו על הישראלים. ברגע שהמדינה תעניק להם כרטיס טיסה ועוד אלף דולר מענק חזרה לארצם, המטוסים יהיו מלאים. בעזרת שיתוף פעולה הדוק בין חברות אבטחה לבין הממשלה נוכל להוריד את מפלס המסתננים והשוהים הבלתי חוקיים בתוך פרק זמן של חצי שנה.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.