הגברת האבטחה סביב יו"ר האופוזיציה החדש

04.04.2012

מאת: אל"מ בני טל

לאחרונה נערכו הבחירות לראשות מפלגת קדימה, המשמשת כמפלגת הדגל של האופוזיציה בכנסת ישראל. המנצח בבחירות אל מול היו"ר הקודמת, ציפי ליבני, הינו רא"ל שאול מופז – דבר שלדעתי משנה את חוקי המשחק בכל הנוגע לאבטחת יו"ר האופוזיציה.

שאול מופז, מתוקף היותו רמטכ"ל לשעבר ואדם אשר התבטא לא עם בסוגיות בטחוניות אלו ואחרות, הופך מן הסתם עם כניסתו לתפקיד למטרה מפתה הרבה יותר לארגוני טרור למיניהם מאשר יושבת הראש הקודמת.

כחלק מהעברת התפקיד, גם זכויות האבטחה אשר מסופקת על ידי היחידה לאבטחת אישים והרכב המשורין עוברים לשירותו של היו"ר החדש, שאול מופז. למרות זאת, תפקידיו הקודמים, תפקידו החדש, העובדה שהוא משמש כיו"ר ועדת חוץ ובטחון ואזור מגוריו אשר קרוב לשטחים, מחייבים כי האבטחה על מופז תהיה הדוקה יותר ורחבה יותר.

אנו יודעים כי כאיראנים, החיזבאללה וחבריהם השונים, שמו את ראשי ההנהגה הישראלית ברשימת היעדים שלהם לחיסול. למרות חוסר הצלחתם עד כה, אין להקל בכך ראש ולזלזל ביכולותיהם אלא לזקוף זאת לזכותה של היחידה אשר מאומנת על ידי השב"כ וכל המאבטחים בה נמדדים תחת קריטריונים קפדנייםורמת אימונים קשוחה ורצינית, בכדי למלא את תפקידם ביעילות בארץ ובחו"ל.

כאמור, בתור האחראי על אבטחת מופז, הייתי מרים את רמת האבטחה סביב היו"ר החדש תוך התחשבות בעברו הצבאי-בטחוני והדרך בה הוא מצטייר בעיני אויבינו, בניגוד לקודמתו בתפקיד אשר "לא הרגיזה" את האויבים.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.