הזמרת ריהאנה ויתרה על חברת אבטחה והותקפה בלונדון

20.02.2013

אנו עדים פעם אחר פעם כי לא משנה עד כמה אתה מפורסם או אהוב, כל אמן או זמר חייב שתהיה סביבו חברת אבטחה שתשמור על כל צעד וצעד. ריהאנה לא הסכימה והותקפה.

הזמרת המפורסמת ריהאנה נמצאת במסע הופעות באנגליה, הותקפה בתחילת השבוע על ידי מעריץ לונדוני. המעריץ שככל הנראה היה בגילופין, תקף אותה עם בקבוק ופצע אותה ברגל. כפי שראינו בוואלה. אמנם ריהאנה יצאה במזל מפציעה רצינית יותר, אך מקרי עבר מלמדים אותנו כי זה היה יכול להיגמר בצורה קשה יותר. ג'ון לנון נרצח בפתח ביתו על ידי מעריץ מטורף זו הדוגמה הרלוונטית ביותר.

הבעיה מתחילה עם האמרגנים אשר מעדיפים לחסוך בהוצאות האבטחה שיורדות מכיסם ובמקום לשכור חברת אבטחה מקצועית, יוצרים פרצת אבטחה מסוכנת ומעמידים את חיי האומן בסכנה. מעריצי האומן עוקבים אחרי הלו"ז שלו, יודעים כמה מאבטחים שומרים עליו ופועלים לפי לו"ז האבטחה. גם הזמרים עצמם לא משתפים פעולה עם חברת האבטחה. הם מעוניינים בחיים שקטים, כדי שיוכלו לעשות מה שבא להם ולא יהיה אף גורם שיפריע להם להסתובב ולבלות כאשר הם לא על הבמה. חוסר המודעות שלהם עלול להיות בעוכריהם.

חייבים לזכור כי ריהאנה היא בחורה מוכרת, ולמרות שהיא מנסה להסוות את עצמה ולהסתובב רק עם החברים הקרובים ולטייל במקומות חשוכים, סביר להניח שתמיד תהיה אחריהם עדת פאפארצי ועדת מטורפים שרצה אחרי האומן לכל מקום. האובססיה של המעריצים לאומן יכולה להיגמר בפציעה כמו שראינו במקרה הזה וכמו שראינו במקרה עבר עם נעמי קמפבל. ראינו בסרט המפורסם עם קווין קוסטנר וויטני יוסטון "שומר הראש" עד כמה החשיבות של חברת אבטחה רצינית ומאבטח חמוש יכולה להציל חיים. שם אמנם זה היה סרט הוליוודי מצליח, אך מדובר במקרים אמיתיים לחלוטין.

פה נכנסת לתמונה חברת האבטחה. לפני שיוצאים למסע הופעות, דואגים לאבטחה מסיבית סביב האמן. מאבטחים סמויים הנמצאים במסווה, מפטרלים סביב האמן וברגע האמת יוצאים החוצה ומתפקדים עם כלי נשק על מנת למנוע את הפשע והתקיפה דקה לפני שזה קורה. האבטחה של ריהאנה הייתה צריכה להיות מאסיבית וגלויה כיאה לזמרת שבמעמדה, כך המופרע הלונדוני היה נתקל בחומה בצורה של מאבטחים שהיו פוגעים בו, עד להגעת המשטרה.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.