לצאת לחופשה ולא לחשוש מפריצות הביתה

17.02.2015

יצאתם לחופשה, אבל האם חשבתם מה קורה בבית שלכם בזמן שאתם מבלים לכם באזור אחר במדינה או בחו"ל? בית שאינו מאובטח כראוי נחשב כטרף קל עבור פורצים וגנבים – ואתם בוודאי לא תהיו מעוניינים שאלו יבקרו בביתכם. אמנם ברוב המקרים, אין צורך להילחץ או לשכור חברת אבטחה כדי לשמור על הבית שלכם, אבל בהחלט ניתן לנקוט מספר אמצעי זהירות.

  • חברת אבטחה - לבתים שבהם ציוד יקר ערך

    חברת אבטחה – לבתים שבהם ציוד יקר ערך (FrameAngel)

    יידעו את השכנים שלכם על נסיעתכם – מומלץ שהשכנים שלכם יציצו מדי פעם לכיוון ביתכם ויראו אם מתרחש משהו חריג.

  • בדקו את האזעקות בבית – במקרה שבו יש אזעקה המותקנת בבית, מומלץ לבדוק כי סוללת הגיבוי שלה נמצאת במצב טוב ותוכל להיכנס לפעולה במקרה של תקלה.
  • נקו מסביב לבית לפני הנסיעה – אם אתם מתגוררים בדירת קרקע ונוסעים מבלי לנקות את סביבת הבית, בימים שלאחר מכן, העוברים והשבים יבחינו שאינכם נמצאים בו בעקבות ההזנחה שתצטבר ויסיקו שאינכם בבית זמן רב. מומלץ לגזום את הדשא ואת הצמחים ולנקות את העלים שנשרו.
  • השתדלו לא לצבור דואר ועיתונים בתיבה – גם כאן בקשו מהשכנים שלכם לדאוג לכם: יש למנות שכן שיאסוף את הדואר והעיתונים עד שאתם חוזרים. אם אין אף אחד שיוכל לסייע לכם בכך, בקשו להשהות את המשלוחים אליכם מטעם רשות הדואר.
  • בצעו 'עקוב אחריי' – אין לשנות את ההודעות בטלפון שלכם בבית. ניתן לבצע 'עקוב אחריי' לטלפון הנייד שלכם.
  • אל תפרסמו סטטוסים מסגירים בפייסבוק – בשנים האחרונות ישנו דחף לשתף את כל העולם בכך שאתם נמצאים בחופשה. גורמים עוינים שאינם חברים שלכם, להסיק שאתם לא בבית ומכאן הדרך לפריצה קצרה.
  • בתים חכמים? – ניתן לבצע הדלקה אוטומטית של אורות, טלוויזיה ומכשירים אחרים באופן מתוזמן. כיום אגב, ניתן לעשות זאת במקרים מסוימים דרך הטלפון הנייד מחו"ל.

 

ציוד יקר ערך בבית? חברת אבטחה תסייע לכם

בחלק מהמקרים, בו ישנו ציוד יקר ערך בבית או חשש ממשי מפני פריצות, ניתן לשכור את שירותיה של חברת אבטחה מנוסה. כאשר הבית מאובטח על ידי מאבטח/ים הנמצא/ים בו או בקרבתו באופן רציף, אתם תוכלו ליהנות מחופשה בראש שקט.



סגור לתגובות.