חמישה סוגי אישים הזוכים להגנה ברמה גבוהה

11.04.2013

שימושים שונים ישנם לחברות אבטחה – ישנם כאלה המזמינים מכשור דוגמת מצלמות אבטחה, אזעקות וכד'. ישנם המתעניינים באבטחת מתקנים ואירועים מסוימים. ישנם המעוניינים לפנות גורמים עוינים משטח מסוים. סוגי המקרים לא נגמרים, אך הבולט ביותר שבניהם הוא מה שנקרא "אבטחת אישים".

בני טל - אבטחת אישים

בני טל – אבטחת אישים

במקרה הזה, פנייה לחברת אבטחה היא הכרחית – זו תקצה את המאבטחים המנוסים שלה על מנת לבצע את המשימה. על מנת לדעת קצת יותר על אבטחת אישים ופועל ידיהן של חברות אבטחה בתחום הזה, ריכזנו עבורכם רשימה של חמישה סוגי אישים בעלי תפקידים שונים הזוכים לאבטחה מתוגברת שנחשבת לכזו בעלת הגנה ברמה גבוהה מאוד.

חמישה סוגי בעלי תפקידים הזוכים לאבטחת אישים צמודה
1) פוליטיקאים – איך אפשר שלא להתחיל מבעלי התפקיד המדיני החשוב. לאלו, מן הסתם, ישנם לא מעט אויבים וכאשר מדובר בהם – הצורך באבטחת אישית מקצועית ברמות הגבוהות ביותר הוא הכרח. ראשי ממשלה, נשיאים, שרים בכנסת, ראשי ערים, ראשי מועצות ועוד נעזרים בשירות אבטחת אישים של חברות אבטחה שונות (בכל מהמקרים, בסיוע השב"כ).
2) אנשי עסקים – או במילים אחרות: בעלי ממון. כסף הוא בהחלט דבר חיובי, אך בצד השלילי שלו הוא גם מושך אויבים. על מנת להימנע מסיכונים לממון ולחייהם, נעזרים אנשי עסקים רבים בשירות אבטחת אישים, בטח כאשר הם נודדים לא אחת למדינות זרות.
3) מפורסמים – או במילים אחרות: סלבריטאים. הם יכולים לצוץ ביום אביב בהיר אחד ולהפוך מאנונימיים לחלוטין, לבעלי שם דבר. התפנית הזו בחייהם יכולה להיות כרוכה בסיכונים, פחות לחייהם, אלא יותר לפלישה לפרטיותם. לשם כך, יוכלו להיעזר בשירות האבטחה.
4) אמנים – מוזיקאים, רקדנים, ציירים, שחקנים ומה לא. תחת ההגדרה הזו ניתן לחשוף עולם שלם של אישיויות מפורסמות שצוברות מוניטין או אויבים לפי השקפת עולם והדרך אותה הם מייצגים באמנות שלהם. לא אחת קרו מקרים שבהם ננקטו פעולות עוינות כנגד אמנים.
5) ספורטאים – ואיך אפשר שלא לסיים מאמר זה ללא הזכרת הספורטאים שלנו – כדורגלנים, כדורסלנים, טניסאים ועוד העושים את דרכם לא אחת למדינות זרות ואף עוינות, נאלצים להיעזר בשירות אבטחת אישים למען ביטחונם האישי.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.