חשיבות תיעוד במצלמת וידאו במשימת חברת האבטחה

02.05.2013

בעודה יוצאת למשימת אבטחה מסוימת, במקרים מסוימים חברת האבטחה משתמשת במצלמות וידאו על מנת לתעד את כל העניין. לתיעוד זה ישנו חשיבות גדולה ביותר כפי שנלמד במאמר ואין לפסוח עליו לרגע. במידה ואתם מזמינים שירותים של חברת אבטחה מסוימת, מומלץ לוודא שהחברה אכן משתמש באסטרטגיית תיעוד במסגרת העבודה. למה זה כל כך חשוב? נלמד בפסקה הבאה.

בני טל - מצלמת אבטחה

בני טל – מצלמת אבטחה

חשיבות תיעוד משימות במצלמות וידאו
כשניגשים להתמודד עם סיטואציה מסוימת אליה נקלענו, כגון פינוי פולשים – ישנה חשיבות לפתור את הבעיה בשני היקפים. הראשון הוא לפנות את הפולשים בצורה המיידית, והשני הוא לדאוג לכך שהם גם לא יוכלו לחזור ולעשות את הפעולות שנית. על מנת להצליח לעשות זאת בשני ההיקפים, שימוש במצלמות וידאו לצורך תיעוד יעשה את העבודה. חברות אבטחה בעלי עובדים מנוסים, ידעו כיצד לפנות את הפולשים ובו זמנית גם לתעד את הפעולות ולאחר מכן להצליח להגיש את התיעוד למשטרה ולבית המשפט שינפיקו כתבי אישום ויענישו את אותם הפושעים.

חברת אבטחה מוצלחת באמת תדאג לתעד את כל מהלך המשימה מכל מיני זוויות שונות שיאפשרו להפיק הוכחה ברורה וחד משמעית על מי מדובר, ועל כך שהיה נוכח במקום. מעבר לכך, כאשר נתקלים הפושעים בהסתערות במצב בו הם מתועדים במצלמה, גורם זה מרתיע אותם מאוד ויכול לגרום להם להימנע מלפתח מאבק עם המאבטחים. זהו כלי נהדר שבאמצעותו ניתן להעביר את כובד הכוח אלינו ולמנוע מהומות מיותרות שיסבכו את כל האירוע.

לסיכום, על מנת לתעל את דרך העבודה ולוודא שמאבקנו כנגד הגורם הפוגע בנו יושלם לטובתנו – עלינו לוודא שהחברה מספקת תיעוד מלא של המבצע במצלמת וידאו, אחרת, ייתכן ופתרנו את הבעיה באופן פרטי בלבד, אך בעתיד נאלץ להתמודד עם עוד הפרעות סדר.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.