כוח אבטחה נגד אוהדי ביתר ירושלים – ארגון לה פמיליה

11.02.2013

ארגון אוהדי בית"ר ירושלים "לה פמיליה" חצו קו אדום עם שרפת משרדי הקבוצה. כעת נדרשת משטרת ישראל לעלות שלב בטיפול בגורמים שהורסים לכולם את הספורט.

בני טל - על מקרי האבטחה בביתר ירושלים

בני טל – על מקרי האבטחה בביתר ירושלים

 

משטרת ישראל ומדינת ישראל קמו בצדק נגד האירועים האחרונים בבית"ר ירושלים. זו תקופה ארוכה שאנו עדים לאלימות וגזענות, אך האירועים האחרונים בעקבות נחיתתם של שני השחקנים ממוצא צ'צ'ני מוסלמי בקבוצה הגדישו את הסאה. הקללות הגזעניות, האלימות, שריפת משרדי הקבוצה בבית וגן היו חלק מהתופעות שהחמירו לאחר שמערכת השלטון, המשטרה והפרקליטות הקלו ראש בכל הנושא של אוהדי בית"ר ירושלים וכך גדלה לה מפלצת אנרכיסטית.

אוהדי בית"ר ירושלים מחליטים לגבי כולנו כיצד ייראה המשחק ודואגים להרוס חוויה שאמורה להיות ספורטיבית ותרבותית. התופעה הזו מכפישה את קהל אוהדי בית"ר ירושלים השפוי ואת עם ישראל כולו בעיני העולם. תופעה זו מסוקרת על ידי התקשורת העולמית בצורה שלא מחמיאה לנו מאחר ואנו מוצגים כמדינת גזענים ואנשים רעים. כעת סוף כל סוף מישהו קיבל החלטה ומתחילים להילחם בתופעה המכוערת.

בדיווח שראינו באתר ספורט 5 עושה רושם כי משטרת ישראל פעלה כמו שצריך וכעת נצטרך להמתין ולראות מה יהיו העונשים  שיספגו האוהדים האלימים.  המפכ"ל והשר לביטחון פנים פעלו יפה בשיתוף כוחות המשטרה. למרות שחזינו בקללות מכוערת לעבר קדאייב השחקן הצ'צ'ני מוסלמי כאשר עלה לשחק, אך מעבר לקריאות לא נתקלנו במשהו חמור יתר על המידה.

על מנת לטפל בארגונים האלה ביד קשה, חייבים לחדור אל ארגון לה פמיליה בצורה מקצועית כמו שהמוסד, המשטרה והשב"כ יודעים לעשות. להחדיר אליהם סוכנים שיתחזו לאוהדי הקבוצה, ינהגו בצורה קיצונית עד אשר יחדרו אל לב הארגון. באותו הזמן הם יתעדו את הפעילות. בעזרת התיעוד ניתן יהיה לסמן את המנהיגים של הארגון שמוליכים להתנהגות עבריינית, להפיל אותם וכך להכניס אותם למחבוש ארוך ולהוציא אותם מחוץ לפעילות פושעת שכזו.

לא ייתכן שבשנת 2013 לא נוכל לשחק כדורגל בצורה חופשית כפי שאנחנו רוצים. לא חסרות דוגמאות של קבוצות החיות בדו קיום ומשתפות בהרכבן שחקנים ערבים. קבוצות כמו מכבי חיפה, הפועל תל אביב מכבי נתניה ועוד ומנגד בבית"ר ירושלים האוהדים ישיגו את מה שהם רוצים באלימות.

ברגע שנעמיד מול ארגון האוהדים כוח אבטחה גדול, שיטות צילום, אפשר יהיה לפרק אותם. בעזרת אבטחה אלימה כנגד אותם גורמים עבריינים נוכל לטפל בבעיה שמטרידה כעת את עולם הכדורגל. בשיטות מקצועיות מעולם הטיפול בטרור אפשר תוך זמן קצר להוציא את הגורמים האלימים האלו החוצה ולהשאיר את בית"ר ירושלים נקייה ביחד עם הכדורגל הישראלי. גם באנגליה ידעו לנקות את תופעת החוליגנים, על ידי התערבות הממשלה שמיגרו את התופעה, אין שום סיבה שבבית"ר ירושלים לא יעשו זאת.

 



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.