מאבטחים בשדה התעופה – על מה ולמה?

12.02.2015

ישנו מגוון של מצבים אשר מצריכים את שירותיה של חברת אבטחה בשדה התעופה וכן בדרך אליו או ממנו.

שירותי אבטחה שכאלו ועלולים להיות נדרשים במצבים כדוגמת:

  • אח"מים, כאלו הנושאים בכבודתם סכומי כסף גדולים במיוחד או פריטים בעלי ערך גבוה כדוגמת חפצי אמנות או תכשיטים.
  • ילדים המגיעים אל שדה התעופה ללא ליוווי (בעיקר ילדיהם של מפורסמים)
  • אסירים המועברים להסגרה במדינה אחרת

מה עומד מאחורי השירותים אותה מעניקה חברת אבטחה בשדה התעופה?

אבטחה בשדה תעופה

תמונה באדיבות: – freedigitalphotos.net – Sira Anamwong

הרעיון העומד מאחורי השירות אותו ציינו זה עתה, הוא למעשה מתן שירותי אבטחה לאזרחים פרטיים ולישויות בעלות פרופיל ציבורי גבוה, אשר עבורם נדרשים שירותי אבטחה יחודיים.

אנשי הביטחון המוסמכים להעניק שירותים מעין אלו עוברים תהליך הכשרה והסמכה ברמה גבוהה במיוחד ורק בזכות אלו יכולים אותם אנשי ביטחון לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר.

הדרכים העיקריות בהן פועלים אנשי אבטחה אלה כוללות את היכולת לאפשר את מעבר מהיר ומאובטח, כל הדרך אל המטוס, תוך יצירת מגע מינימאלי עם שאר באי שדה התעופה. מעבר לכך, כמובן שעבור כל סוג של מאובטח ישנם נהלי אבטחה ספציפיים כמו גם התאמה של תכנית האבטחה בכל מקרה לגופו.

שירותי אבטחה בשדה התעופה – במבט מקרוב

במבט מקרוב על שירותי חברת אבטחה בשדה התעופה, נוכל להבחין בקלות כי אין כאן פתרונות מובנים ובכל פעם שבו נדרשת החברה להעניק שירות שכזה ישנו צורך הכרחי לבנות תכנית פעולה מותאמת הכוללת יצירת טקטיקה המותאמת באופן ייעודי לסוג ואופי המאובטח. כך למשל במקרה של פוליטיקאים אשר עלולים, באופן טבעי, להתקל בכאלו המתנגדים לאג'נדה הפוליטית שלהם, המעוניינים להפגין את התנגדותם באופן פרובוקטיבי ואפילו אלים. על כן במקרים שכאלו המטרה העיקרית היא לשמור על חייו ועל בטחונו האישי של המאובטח תוך ניטרול מירבי של הסכנות הצפויות השונות ובחינה מדוקדקת של כל אדם אשר יש בו, ואפילו באופן תיאורטי, פוטנציאל כלשהו של סכנה למאובטח.



סגור לתגובות.