מה מרכיב את המחיר של עבודת חברת אבטחה

13.04.2013

עבודתה של חברת אבטחה מסתכמת בלא מעט מאמץ, אך בעודכם באים לרכוש את שירותי החברה – מן הסתם התעניינתם לדעת על פי אילו שיקולים מורכבת הצעת המחיר אותה מגישה לכם החברה.

ישנם פרמטרים שונים אליהם יש להתייחס בבניית הצעת המחיר ועליהם החברה שמה את עיקר הדגש ובמידה ונדע בדיוק על מה אנו צריכים ומעוניינים לשים את הדגש ועל מה לא וננסח דרישה ברורה מאוד מהחברה, נוכל למגר שירותים נגררים שעלולים לעלות לנו בהצעת מחיר יקרה יותר ממה שבפועל אנו צריכים. ריכזנו עבורכם מספר גורמים בולטים שמשפיעים על בניית הצעת מחיר לעבודתה של חברת אבטחה ממוצעת.

הפרמטרים המרכיבים את הצעת המחיר
1) כוח אדם – חברת אבטחה בנויה קודם כל על כוח האדם שלה. ככל שמדובר ביותר מאבטחים או סדרנים הכלולים בתוך המשימה, כך תתייקר משמעותית הצעת המחיר. במידה ואתם מעוניינים במספר רב של גורמים מצד החברה, עליכם לעשות הערכה מאוד פרטנית של בעלי התפקידים ומה נדרש מהם – ככל שתמקדו את הנושא יותר, כך תחסכו בכסף.

2) מכשור – לצד כוח אדם המוקצה למשימה, ישנו גם המכשור שהחברה מוציאה בשבילו. כלי נשק, קסדות, מגנים, מצלמות, אמל"ח ועוד אלו רק על קצה המזלג האביזרים בהם משתמשת חברה האבטחה. במידה וניתן הגדרה מדויקת למה שאנו צריכים מבחינת מכשור החברה, נוכל לחסוך באמצעים ולהוזיל את הצעת המחיר.

3) משך הזמן – ככל שאורך המשימה יהיה גדול ומשמעותי יותר, כך המחיר כמובן יתייקר. עלינו לנסות לבנות פרק זמן כמה שיותר קצר שבו ממש נזדקק לשירותי החברה, על מנת שלא יקרה מצב שבו המונה דופק על כלום. נסו לתעל כמה שיותר את המשימה ולקצר אותה מבחינת לוחות הזמנים.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.