מחלקת אכיפה ופיקוח

מחלקת אכיפה ופיקוח מתמחה בשישה תחומים. מטבע הפעילות ואופי הפרויקטים, עיקר הפעילות מכוונת לשוק המוניציפאלי והציבורי, אך ניתנת ליישום גם עבור לקוחות פרטיים תוך ביצוע ההתאמות הנדרשות.

לקבלת ייעוץ התקשרו ל- 03-5272874/9 מענה 24/7

תחומי ההתמחות כוללים:

  • מאבטחים להוצאה לפועל | מאבק בדמי חסות | מאבק בהשתלטות על קרקעות

    בני טל – אכיפה ופיקוח

    פינוי והריסת מבנים בלתי חוקיים ⇔ עבודה בשרות גופים מוניציפאליים ורשויות מקומיות, בשיתוף גורמי בטחון ומשטרה, לשם פינוי מתנגדים מאיימים והריסת מבנים לא חוקיים. החברה חתומה על הסכמי שיתוף פעולה ומעסיקה צוותי הריסה מקצועיים, דחפורים, כלי הנדסיים מתקדמים ומשאיות פינוי. ההליך כולו מנוהל ומאובטח על ידי הצוות המנוסה של BTS.

  • פינוי פולשים בלתי חוקיים לשטחים ציבוריים ⇔ עבודה בשרות חברות ציבוריות, תאגידים ורשויות לשם פינוי פולשים שתפסו חזקה על אתר או שטח ציבורי. חברת BTS מנהלת ומבצעת את ההליך תוך שימוש במאבטחים חסונים, המיומנים לטיפול באוכלוסיה אלימה והתמודדות עם מצבי לחץ.  במידת הצורך, יופעלו כוחות סיוע חיצוניים להתמודדות עם מצבי קיצון ולהשלמת העבודה. במקרה זה, נדאג לאבטחת היעד לאחר הפינוי ולתקופה מוסכמת וזאת על מנת למנוע השתלטות חוזרת של מפרי החוק.

 

  • תכנון, הקמה והפעלה של משטרה עירונית ⇔ לאור העלייה באחוזי הפשיעה במרכזי הערים, הוונדליזם הגואה ואוזלת היד של המשטרה נוצר צורך אמיתי בהקמתם של גופי אכיפה מוניציפאליים לסיוע ואכיפת הסדר בשגרה ובחירום. התוכנית מתבצעת בשיתוף ראש הגוף המוניציפאלי ובאישורו וכוללת גיוס, אימון והכשרה של כוח אדם, הקמת חדר מצב ובקרה עירוני או ביצוע שדרוג והתאמה לחמ"ל עירוני קיים. התוכנית נבנית ומותאמת לצרכים המיוחדים והספציפיים של כל רשות מוניציפאלית.

 

  • מתן סיוע כולל להובלה והטמעת שינויים ארגוניים ברשויות מקומיות ועיריות⇔ תוך התמודדות ונטרול גורמי כוח, שבירת שביתות ומתן אפשרות להמשך התנהלות תקינה של הרשות הציבורית.

 

  • מעקב ופיקוח אחר גנבי חול ⇔ תחום ההולך ונהיה רלוונטי ואקטואלי יותר ויותר בתקופה האחרונה. לחברת BTS ניסיון רב שנים בהפעלת ניידות, פקחים ואנשי שרות לאכיפת חוקים מוניציפאליים וציבוריים.  הפעילות מתבצעת באמצעות מעקבים סמויים אחר חשודים, תוך שימוש בצוותים קטנים, באמצעים טכנולוגים מתקדמים, ובאמצעות צוותי התערבות מהירים לסיכול פעולות בטרם – ותוך כדי התרחשות.

 

  • מעקב ואכיפה על איסור השלכת פסולת ⇔ תחום זה, בדומה לתחום גניבות החול, עולה לאחרונה לסדר היום הציבורי בשל ההשלכות הקשות בפן הסביבתי והבטיחותי להם הוא גורם. אנו מבצעים פעילות בשרות רשויות מקומיות לשם מניעת השלכה של פסולת (בנין, אשפה וכו' ) באתרים שאינם מוכרזים. המשימה על כל שלביה מתוכננת ומבוצעת על ידי החברה, החל בשלבי איסוף מודיעין, וכלה בהפעלת צוותי מניעה ואכיפה מסביב לשעון, ובנקודות מוגדרות.

לקבלת ייעוץ התקשרו ל- 03-5272874/9 מענה 24/7

חברת אבטחה BTS