מחלקת מניעת אובדן ופחת

המצב הכלכלי הביא לעליית מדרגה בכל הנוגע לפעילות בתחום הגניבות מרשתות שיווק. הגנבים הפכו מתוחכמים יותר, נועזים יותר ומאורגנים בצורה שדורשת היערכות מקיפה ומקצועית בכל רובדי החברה – מן העובד הפשוט ועד למנהל. שילוב של מודעות, הדרכה נכונה בצירוף נקיטת פעולות החלטיות לאורך זמן יניחו תשתית איתנה לצמצום הפחת והאובדן ועמם את הפגיעה ברווחיות החברה.

מחלקת מניעת אובדן עוסקת במתן פתרונות מקיפים לחברות ורשתות בתחומים הבאים:

  • ייעוץ בטחוני | חברה לביטחון

    בני טל - מניעת אובדן ופחת

    ייעוץ מקצועי ⇔ ייסוד והקמת מערך מקצועי במטרה לתת מענה מוחלט לנושא מניעת האובדן, הפחת ומניעת הגניבות.  התהליך כולל:
    – הצפה וזיהוי של כשלים ובעיות בעסק
    – הפקת דו"ח
    – מתן מגוון פתרונות להתמודדות ומיגור הכשלים והבעיות
    – הגברת המודעות לנושא
    – ביצוע הדרכות בקרב העובדים כל זאת תוך בקרה ופיקוח צמוד

  • סדנאות מנהלים ועובדים ⇔ פן נוסף לנושא הייעוץ מתמקד בהעברת סדנאות והדרכות לעובדים ולמנהלים בחברה הכוללים הדרכות שוטפות לחידוד ורענון שיטות עבודה, דרכי פעולה ומניעה.

 

  • חשיפת מעילות עובדים ⇔ שילובם של אמצעים אלקטרוניים חדשניים – מצלמות נסתרות, סימון מוצרים, חיישנים זעירים ותוכנות מעקב מאפשרות גיבוש תמונה כוללת על היקף התופעה, מעורבים ונזקים לעסק.
  • חשיפת ומניעת גניבות ספקים ⇔ זמינות מלאה של מגוון המוצרים, היכרות מעמיקה עם נהלים ומתקני פריקה וטעינה  בשילוב עם יכולת שינוע, הביאו לעלייה תלולה במקרי גניבות ספקים. לא פעם שומעים על "חנות בתוך חנות" וגניבות בהיקפים אדירי מימדים הפוגעים משמעותית ברווחי העסק;  לעיתים קרובות תוך שיתוף פעולה של עובדים. ל-BTS רקורד מרשים של התמודדות עם מקרים שכאלה; כל מקרה נבחן לגופו וזוכה למענה ופתרון ייחודי, יצירתי ומוחלט.
  • התמודדות עם גנבים ⇔ הגנבים "המקצועיים" הפכו למכת מדינה של ממש; השיטות והפעילות מגוונות ומשתכללות משנה לשנה, ומצליחות ברוב המקרים להערים על מתקני הגילוי והחיישנים המשוכללים ביותר. BTS  תפעיל מערך קציני ביטחון גלויים וסמויים ומערכות חישה וצילום למטרת הרתעה ולכידה של גנבים ולמיגור התופעה בסביבת העסק.