מערכות אבטחה – ההגנה שלך על הבית והעסק

21.02.2013

כחברת אבטחה מובילה, אנו ממליצים לכל בעל עסק או איש פרטי, להתקין במשרד או בביתו מערכות אבטחה, שיקנו לו את ההגנה האופטימלית.

מערכות אבטחה נועדו לספק הגנה על כל מה ששייך לנו ונמצא באחריותנו – בין אם מדובר בנכסים וברכוש, ובין אם מדובר בהגנה על הילדים או על ההורים המבוגרים. מערכות אבטחה מותקנות בבתים, במשרדים ובבתי עסק. כמו כן, מצלמות אלו מותקנות באופן נסתר וחבוי כאשר מטרת ההתקנה היא לספק לנו שליטה על אנשים אשר קיבלו את רשותנו להיכנס אל הבית. צפייה בעוזרת הבית אשר מעוררת חשד לגנבה, צפייה בעבודת המטפלת השומרת על הילדים או על ההורים הקשישים על מנת לוודא שהיא אינה מנצלת לרעה את מעמדה, או שהיא מבצעת את תפקידה בצורה הטובה ביותר, שהרי לשם כך היא נשכרה.

מערכות אבטחה  – ביטחון כפול
מערכות אבטחה כוללות מצלמות, רמקולים, הקלטות בזמן אמת והקלטות המופעלות באמצעות טיימר. כמו כן, קיימות אפשרויות צפייה בתיעודן של מערכות אבטחה בזמן אמת באמצעות רשת האינטרנט. כל האמצעים האלו משפרים את מערך האבטחה בצורה כפולה – הן על ידי אפשרות לשליטה במתרחש גם כאשר נמצאים מרחוק, והן על ידי התרעת פורצים ומזיקים פוטנציאליים אשר חוששים להיתפס בשל אמצעי ההגנה המוגברים.

צפו בסרטון קצר המפרט את היתרונות של מצלמת אבטחה:

מערכות אזעקה לשיפור האבטחה
מערכות אבטחה המיועדות להגנה על הבית כוללות בין השאר גם מערכות אזעקה, אשר יכולות להופיע כחלק ממערכת אבטחה מרכזית או באופן נפרד. מערכות אזעקה נועדו להרתיע ולהניס את הפורצים ולגרום למהומה סביב מקום הפריצה. מאחר ולעתים מערכות אזעקה מופעלות גם אם לא התרחשה פריצה בפועל, לעוברים ושבים ברחוב ישנה נטייה להתעלם מהרעש אשר מקימות מערכות אזעקה.

קיימות כיום מערכות אזעקה המקושרות אל חברות האבטחה השונות, כך שלאחר הפעלת האזעקה חברת האבטחה בודקת מדוע האזעקה הופעלה והאם לא נשקפת סכנה לבני הבית ולרכוש. מערכות אזעקה מופעלות על פי מדדים שונים, כך שאפשר לבחור כאלו המופעלות על פי גלאי נפח, ואפשר לבחור מערכות אזעקה המופעלות בתגובה לתנועה. בכל מקרה, מערכות אזעקה הקיימות כיום בשוק אלו מערכות חכמות אשר נועדו למנוע אזעקות שווא במידת האפשר, ולאפשר תחושת בטחון והגנה מקסימלית על הבית ועל הרכוש.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.