כיצד יש לאבטח את ראשי הערים בישראל ?

25.03.2013

בשבוע שעבר דווח על ניסיון חיסול בראש עיריית עכו שמעון לנקרי. למרבה המזל הניסיון כשל, אך יש לשים דגש על אבטחת ראשי הערים בישראל.

בני טל - מתוך הכתבה בוואלה

בני טל – מתוך הכתבה בוואלה

מזה שנים נמצאים ראשי ערים ועובדי העירייה השונים בקו האש. גורמי העירייה הם שליחי ציבור והם נמצאים בחזית התנקשויות ופיגועים רצחניים מצד אנשי העולם התחתון וגורמים פליליים אשר מנסים לכופף אותם באמצעות שימוש בכוח הזרוע – איומים וחיסולים. אנשי העולם התחתון לא מתעניינים במיוחד בעובדה שהם לוקחים חיים של אנשים אחרים, הם מנסים להשיג את מבוקשם בכל דרך אפשרית.

המדינה לא עושה מספיק על מנת להגן על אנשים שנמצאים בחזית, על שליחי הציבור. אנשי העולם התחתון גונבים אדמות שלא שלהם, משתלטים על רכוש ציבורי, בונים איך שהם רוצים ללא היתרים וחוקים, מפעילים עסקים שמפריעים לציבור ועושים שמות בציבור הנורמטיבי שומר החוק. ברוב המקרים השלטונות מעלימים עין, אך במקרים הבודדים בהם לא מעלימים עין, נוהגים אנשי העולם התחתון כמו בג'ונגל ומשתמשם בחוקי הכוח וההפחדות, תוך שימוש באיומים, השלכת רימונים למקומות הומי אדם, מוציאים חוזה על ראש העיר.

אנשי העירייה הנמצאים בחזית מופקרים בכל הארץ וכאשר אנחנו מדווחים על מקרה קיצוני כמו ניסיון החיסול הממוקד של ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, אנו מבינים עד כמה הם מופקרים אל מול העולם התחתון מבלי שמסופקת להם הגנה ממשית. שמעון לנקרי אף הודיע למשטרה כי הוא נמצא תחת מעקב של אנשי העולם התחתון. כאשר בנאדם מקבל חוזה הוא אוסף מידע מודיעיני מלא על המטרה ואז בוחר את העיתוי מבחינתו. למזלו של ראש העיר, המחסל לא ביצע סיכול ממוקד אלא ירה כדור אחד שאף יצא מהגוף, אך כמה ס"מ שמאלה וסביר להניח שראש העיר לא היה איתנו היום.

משטרת ישראל והעיריות צריכות לדאוג לאבטחתם של אנשי העירייה. כאמור, אלה הם שליחי ציבור אשר עושים את משימתם בצורה קשה ונאלצים להתמודד נגד גופים בעייתיים ועל כן יש להקים גוף מאבטחים, יחידת אבטחה עירונית שתטפל בנושא,חברת שמירה ואבטחה אשר  תדאג לאבטחה בעירייה למניעת התפרעויות של אזרחים ותושבים סוררים, תאבטח את אנשי העירייה ואת ראש העיר הנמצאים בסכנה מתמדת. אמנם יש ערים יותר בעייתיות ויש ערים שפחות, אך ראש עיר חייב להיות מאובטח. חברת BTS מאבטחת מזה שנים ראשי עיר במצוקה ואחד הסיפורים המוכרים הם אבטחתו של ראש עיריית תל אביב בעבר, שלמה להט שהיה במצוקה לאחר שהוצאו עליו חוזים. חברתנו נלחמה במפגעים ובעזרת שמירה ואבטחה מקיפה הוצאנו את החוזים מחוץ לתחום. חברת אבטחה טובה תוכל לאבטח את ראש העיר ולשמור על אנשי העירייה.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.