ניתוח והערכת סיכונים באמצעות חברת אבטחה

26.02.2015

אם אתם בעלי עסקים, או מנהלים בכירים בארגון ועובדים על פרויקט חשוב, או מודאגים מסוגיות של אבטחה הקשורה לעיסוקכם ואף לחייכם הפרטיים, ניתן לבצע ניתוח והערכת סיכונים ולהחליט אם יש צורך בשירותיה של חברת אבטחה, על מנת להגביר את תחושת הביטחון. כיצד מבצעים ניתוח והערכת סיכונים?

מה זה הערכת סיכונים?

מצלמת אבטחה. תסייע לכם באבטחת אירועים

תמונה: nipitphand

נניח שאתם מעוניינים להתניע פרויקט מסוים, אבל מנגד רוצים לדעת מהן הסכנות הכרוכות בהתנעת הפרויקט או אם קיימים גורמים עוינים שיכולים להסב לכם נזק. כאן נדרשת הערכת סיכונים, שעיקרה שאילת שאלות רלוונטיות וניסיון להעריך, ככל שניתן, אם נשקפת סכנה ואם כן, האם יש צורך במאבטחים אישיים או במאבטח מטעם חברת אבטחה. הנה כמה דוגמאות למקרים שבהם תידרש הערכת סיכונים זו:

  • הקמת בית פרטי וגניבת ציוד במהלך חודשי הבנייה
  • קיום יריד במקום הומה אדם וחשש מהפרות סדר
  • קיום מסיבה או אירוע בבית פרטי או במקום שהושכר מראש

ניקח למשל מקרה שבו אתם מעוניינים לארגן מסיבה בבית פרטי. למסיבה שלכם מוזמנים 150-200 איש. עליכם לשאול את השאלות הבאות:

  • מי מוזמן למסיבה? מה סוג האנשים שמוזמנים? האם יש להם עבר פלילי או האם הם ידועים בכך שהם 'מגנט' לבעיות?
  • האם המוזמנים אוהבים לשתות אלכוהול? ואם הם אוהבים, מה הם עלולים לעשות שעלול לפגוע באחרים או ברכוש?
  • האם באזור הבית צפויים להיות הרבה כלי רכב? האם האורחים עלולים לנהוג תחת השפעת אלכוהול? ומה יקרה אם חלילה תתרחש תאונה כתוצאה מנהיגה בשכרות?
  • האם יש ציוד יקר ערך בבית ומה שוויו? האם הציוד שביר ועלול להינזק? האם הוא עלול להיגנב?
  • האם יש צורך לבדוק שהמוזמנים לא נושאים כלי נשק? ומה יקרה אם יהיה אירוע אלים שבו נשלפת סכין? האם האחריות תהיה מוטלת עליי?

במהלך הערכת סיכונים, אלה רק חלק מהשאלות שעשויות לבוא בחשבון. הדגש העיקרי הוא לכסות, ככל שניתן, את כל האפשרויות כדי לקבל את התמונה המלאה ולהחליט אם יש צורך בחברת אבטחה.

כך חברת אבטחה תסייע לכם

חברה לאבטחה תעמוד לצידכם כדי לזהות מצבים מסוכנים על מנת להקטין אותם. ניתן להיעזר בשירותי החברה על מנת להעריך נכונה את מידת הסיכון ואת הנושאים שחשוב להקפיד עליהם. כאשר ישנם מאבטחים המצויים במקום, עצם נוכחותם עשויה למנוע הפרות סדר. מומלץ להתייעץ עם חברת האבטחה בנוגע לכמות המאבטחים האופטימלית שתבטיח שהאירוע יעבור בשלום.



סגור לתגובות.