פינוי פולשים בכוח מאדמה חקלאית

20.03.2013

גורמים עוינים השתלטו על אדמה חקלאית של חקלאי מבוגר. בא כוחו ידע בדיוק אל מי לפנות כדי להשיב את השטח לבעליו החוקיים.

בני טל - פינוי בכוח

בני טל – פינוי בכוח

לפני כשבוע פנה אלינו בא כוחו של חקלאי קשיש אשר אשתו נמצאת בבית אבות. לפי מידע שהוא קיבל, בדואים הגיעו עם העדרים שלהם והשתלטו להם על שטח של 30 דונם. הפולשים הקימו מאהל קטן וכעת נמצאים במקום כבר תקופה ארוכה ולמעשה העבירו את ביתם לצפון. זו פעולה קלה יחסית מאחר והם נמצאים בתוך הפרדס ומאוד שקט שם. לקח זמן עד שהחקלאי הבחין בעובדה כי פלשו אליו לשטח מסתננים בדואים.

הפולשים לשטח הקימו שם מאהל מאחר ומדובר במקום שקט, הכבשים אוכלים עשבים ואין אף אחד שבא להפריע מאחר והחקלאי הוא קשיש, הילדים לא נמצאים בסביבה, אך למזלו של החקלאי, בא כוחו פנה אלינו וביקש סיוע של חברת אבטחה אלימה לפינוי הפולשים. הוא פנה אלינו בדרישה לאבטחה ופינוי כדי שאף אחד לא ייפגע.

התארגנו למבצע פינוי הפולשים ואבטחת השטח. ארגנו משאיות מורשות לצורך העברת בעלי החיים. הגענו בשעות הלילה, הסברנו לפולשים כי החגיגה הסתיימה ובעל הבית מעוניין בסילוקם. למרות שהגענו עם מאבטחים חסונים, הסברנו להם כי אנו לא מעוניינים בפינוי אלים. גילינו באזור כלי נשק חמים וקרים מוסלקים וטיפלנו גם בהם. קיפלנו את הציוד וליווינו את הפולשים החוצה. את בעלי החיים העברנו את המשאיות חזרה לדרום. בתוך 3 שעות השטח היה מפונה ונקי.

בשעות הבוקר הגיע קבלן גידור שהחל לפרוס את הגדר בגובה 2 מטר. בתור חברת אבטחה, דאגנו לאבטח את המקום סביב השעון וגם כעת אנו נמצאים במקום על מנת להבהיר לפולשים במידה ויחזרו כי אנו שם. השטח חזר לבעליו החוקיים, האיש הקשיש חזר לחלקה שלו שנמצאת כעת בשליטתו המלאה.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.