פינוי אלים בפארק עירוני במרכז

08.01.2013

מה קורה כאשר גורמים עבריינים מספחים אליהם שטחים עירוניים בניגוד לחוק ? לעתים יש להפעיל חברות אבטחה עם שיטות פעולה לא קונבנציונליות.

נדמה כי לאנשים אין גבול לחוצפה. השתלטות עוינת  של גורמים עבריינים על שטח עירוני השייך לכולם זו תופעה השכיחה מאוד לאחרונה. קבוצות עבריינים משתלטות על פארק עירוני רחב היקף ובמשך השנים מקימים מבנים, חוות סוסים – מרכז פשיעה אשר ממנו מנהלים את עסקיהם המפוקפקים ומשם יוצאים בלילות לביצוע מעשי פשע. יש לכך השלכות רחבות על חיי התושבים בעיר ועל הגורמים המוניציפליים.

העירייה החליטה כי מאסה במקרים האלו והיא מעוניינת להוריד את כל המבנים שהוקמו על ידי קבוצות העבריינים. מדובר במבצע מורכב ומסובך. ראש העיר חתם על צווי הריסה מנהליים והמבצע החל. בשלב הראשון התחלנו בהריסת המבנים בשעות הלילה כאשר בתוך כמה ימים נהרסו עשרות מבנים וההריסות פונו על ידינו עוד באותו השבוע. הותרנו את המקום נקי ומצוחצח. דאגנו לפנות משם את החיות אל מקומות חליפיים תוך דאגה לבעלי החיים שנקלעו לסיטואציה לא נעימה שלא באשמתם.

בני טל - פינוי פארק ציבורי

בני טל - פינוי פארק ציבורי

בשלב השני הוחלט על הוצאת כל המכולות אל מקום אחסון חלופי בהקדם האפשרי.  מנופים הגיעו להעמסת חמישים המכולות מהפארק והשטח פונה במהרה. בשלב השלישי ביצענו ניקוי טוטאלי של השטח תוך הריסת מבנים שעוד נותרו עומדים. כחודש לאחר תחילת האירוע החזרנו את שטח הפארק לציבור ומכאן החלה עבודתה של העירייה בפיתוח הפארק, שתילת עצים ודשא לרווחת התושבים.

חשוב לזכור כי כאשר מבצעים פינוי פולשים בכוח יש להצטייד בחברה הנכונה לביצוע הפעולה. מדובר במאבק בהשתלטות על קרקעות, מאבק בהשתלטות על נכסים מול גורמים עבריינים שמנצלים לעתים עיריות ומועצות שמעדיפות לא להיכנס לעימותים מולם. חברת האבטחה שלנו מטפלת עבורכם בכל הנושאים שחברות אחרות לא יסכימו לטפל.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.