פינוי משפחת פשע שהשתלטה על חנות מבלי לשלם שכירות

08.03.2012

מאת: אל"מ במיל. בני טל

לאור הביקוש הרב שיש לפינוי פולשים או פינוי שוכרים סוררים מדירות, יוצא לחברת האבטחה שלנו להתקל בלא מעט מקרים שיכלו להגמר בצורה רעה מאוד, אלמלא הניסיון והידע שלנו בתפעול מצבים שכאלו.

בשנת 2005, נרכשה חנות גדולה באזור תל אביב על ידי קונה אשר תכנן להמשיך ולהשכירה לצורך השקעה. הקונה חידש את חוזה השכירות של השוכרים הנוכחים והלך לדרכו. לאחר חודשיים, לפתע החלו לחזור הצ'קים של השוכר, אשר בתגובה נתן צ'קים חדשים אשר גם הם חזרו.

כך נמשכה ההתנהלות מספר פעמים, עד אשר הבין המשכיר כי למרות שמולו ישב אדם נחמד ולבבי כאשר חתמו על חידוש השכירות, הוא איננו אלא איש קש של אחת ממשפחות הפשע הגדולות של אזור המרכז. לאור האיומים וההפחדות מצד משפחת הפשע, נמשכה כך הסאגה עד שנת 2010.

לאחר חמש שנות המאבק הלא מוצלח, פנה המשכיר לבית משפט, שם נגלתה לעיניו הערמומיות של משפחת הפשע. לאחר כל הגשת תביעה, שינו השוכרים את שם החברה, תלו שלט חדש מחוץ לדלת וביטלו את תקפותו של הצו.

לאחר שבנואשותו פנה אלינו בעל החנות, הצלחנו תוך זמן קצר, בעזרת העו"ד שלנו, להוציא צו פינוי כולל לנכס. ארגנו את פינוי החנות לשעה 2:00 בלילה, כאשר מחוצה לה המתינו לנו משאיות אליהן העמסנו את כל הסחורה אשר נשלחה על ידינו למחסני ההוצאה לפועל.

לקראת בוקר, כאשר החלו להגיע אנשי החנות והתפרשה לה השמועה, החלו עימותים עם אנשי משפחת הפשע, כאשר הם נתקלים בחומה בצורה של מאבטחים. העבריינים ניסו לפגע באזור בדרכים אלימות שונות, ביניהן גם רימוני רסס והלם, אך בסיוע מעצרים של משטרת ישראל והמאבטחים שלנו, הצליח בעל הנכס להשכיר אותו מחדש בתוך זמן קצר.

כך, סוף סוף, לאחר 7 שנים, בזכות חברת השמירה והאבטחה שלנו, הצליח בעל הנכס להינות מפירות השקעתו.



קטגוריות:מאמרים

סגור לתגובות.